הוספת הודעה חדשה
  • · החלקת קירות

    (נתן)

    אני מתעסק כבר הרבה זמן בהחלקות ותמיד אחרי השיוף במלטשת אני רואה חורים קטנים קטנים בהחלקה של השפכטל אמרקאי. וגם שאני עושה על זה שיכבה שניה זה ניראה כאילו עוד פעם נוצרים החורים האלה. רציתי לדעת למה נוצרים החורים הקטנים האלה ואך גורמים לזה לא להופיע . תודה

    • · תיקון והחלקת קירות

      (גבי)

      שלום נתן,

      אוכל רק להעריך שהחורים נגרמים כאשר מבצעים את שכבת ההחלקה מעל קיר שיש בו אבק. (ניתן להשתמש בבונדרול במקרה זה, לפני הבצוע). אפשרות שניה- שימוש בנייר עבה מדי (לא "אפס"). מעבר לכך, בהחלט יתכן שיופיעו מספר חורים פה ושם. התופעה די מוכרת.

      בברכה,

      גבי

      • · החלקת קירות

        (גיורא)

        עבודת ההחלקה של קירות אינה מבוססת על ליטוש המילוי בנייר זכוכית כפי שרבים טועים לחשוב, אלא על מילוי במספר שכבות עד החלקת כל הסדקים והחורים הקטנים.ליטוש בין שכבה לשכבה מיועד רק להסרת סימני המרית ("שפכטל") ולא לישור והחלקת השטח.החומר הנכון למטרה זו הוא החומר המוכן של קירות גבס ("שפכטל אמריקאי")שמירקמו עדין ביותר.בדרך כלל יש לישם לפחות 3 שכבות כדי להגיע לרמת חלקות גבוהה.יש להקפיד גם על שימוש בשפכטלים רחבים ככל האפשר. לפחות 4".ישום החומר מתבצע בשני שלבים-בשלב ראשון מורחים את החומר מהמיכל בעזרת שפכטל רחב.מייד אח"כ מצמידים את השפכטל אל הקיר בחזקה ומיישרים את החומר,תוך כדי הסרת העודפים מהשפכטל שעובדים איתו לשפכטל אחר או למאלג`שמוחזק ביד השניה.נייר הזכוכית שיש להשתמש בו הוא 100-120.יש ללטש רק אחרי שהחומר יבש לגמרי, ובעדינות...בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן