הוספת הודעה חדשה
  • · תיקונים בגג

    (רמי)

    שלום, יש לי גג עם זפת ישן והרבה סדקים. רוב הסדקים מסביב בחיבור לקיר של חדר היציאה לגג. הגג משמש גם כמרפסת. האם אוכל לעשות תיקונים עם חומרים לבנים במריחה בעצמי , או שלא, והאם מומלצים חומרי אטימה אחרים. רצוי משהו חזק שיעמוד בתנאים של הליכה, עציצים וחפצים שמסתוססים דרך קבע על הגג. השטח הוא 40 מטר בערך ואודה אם תוכלו לתת הערכת מחיר של חומרים ושל קבלן. תודה.

    • · חומר איטום לגג

      (גבי)

      שלום, החומר המומלץ ביותר הנו יריעות ביטומניות אך לא תוכל לבצע בעצמך. תיקונים מקומיים תוכל לבצע בחומר אקרילי משחתי כגון פוליגג, ,אקרילפז וכדומה - תמיד על פי הוראות היצרנים השונים וללא קיצורי-דרך. ראה את המאמר על איטום גגות בחומרי איטום אקריליםלהוראות ביצוע כלליות. עקרונית חומרים אלו אינם מיועדים לגגות עם מים עומדים או שלוליות ולא תוכל להניח עליהם אדניות או עציצים. החומר טוב לתיקונים בקירות, כפי שציינת, אך אנא קרא את המאמר ותחליט בהתאם. לסוגים אחרים של חומרי איטום לגגות ראה את המאמר על איטום גגות.

      יש לציין כי כל החומרים הללו אינם מיועדים לשמש כמשטחי הליכה אלא כחומרי אטימה בלבד. למשטחי הליכה יש לבצע ריצוף מלא של השטח או ביטון. נשמח לסייע בשאלות נוספות. בהצלחה !

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן