הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות במשקופים הפנימיים בדירת גן

    (צופית)

    שלום,

    אני שוקלים לקנות דירות גן בת 15. לא ניכרים סימני רטיבות על הקירות החיצוניים. ניכרת רטיבות רק על קיר פנימי אחד בין חדרי השינה (= לא עוברת בו צנרת), וכן, בחלק התחתון של מרבית המשקופים בבית ניכר רקבון, שלא מאפיין דירה בת 15. מה יכולה להיות הסיבה? העובדה שלא ניכרת רטיבות בקירות החיצוניים ובמרצפות מקשה עלינו להבין מה יכולה להיות הסיבה.

    תודה!

    • · דירת גן , בית קרקע

      (גבי)

      שלום צופית,

      מומלץ לבדוק את אותה דירה באופן יסודי. הרטיבות יכולה היתה להגרם כתוצאה מנזילה בצנרת בחדרים הרטובים (מקלחות וכדומה) , שעודה קיימת, או שטופלה בעבר. אם הקיר רטוב שהזכרת נמצא בסמוך לחדר הרחצה- כנראה ששם הבעיה.

      כמו כן יתכנו בעיות איטום תחת הרצפה או בחלקים מרוצפים חיצוניים, מרפסות, שבילים ומפתני כניסה- שמעבירים רטיבות אל מתחת לריצוף. ראי מאמר על איטום בתים צמודי קרקע - מרפסות , שבילים , מפתנים.

      בכל מקרה, מהתאור שלך ישנה ודאות לקיום רטיבות תחת הריצוף ויש לבדוק זאת באופן יסודי ע"י חברה לביקורת מבנים או יועץ , ורצוי בעזרת מכשיר לגילוי רטיבות. יש לחפש סימנים לבצוע תיקונים באזור החדרים הרטובים. במקרה הגרוע- קחי בחשבון שיהיה עליכם להחליף את הריצוף כולו. (אגב- לא ציינת את סוג המרצפות. אם מדובר על אריחי טרצו או שומשום הנזק של הרטיבות יהיה כנראהבלתי הפיך).

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן