הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקירות

    (דקלה)

    בנינו תוספת על חדר קיים ולאחר הבניה החלה להתפשט בקירות של החדר הקיים בחלק התחתון ( עד גובה חלון ) רטיבות 2 הקירות החיצוניים מלאים ברטיבות וקיר פנימי שמקשר בין הישן לחדש ג”כ ספוג ברטיבות מה שכן קיר זה סובל מרטיבות בחלקו הפנימי של החדר ובצידו השני כמעט ולא !יש לציין שלחדר הקיים עשנו ריצוף חדש אנו מעונינים למצוא פיתרון לא יקר האם מריחת זפת על החלק התחתון של הקיר משני צדדיו תועיל ?

    • · רטיבות לאחר תוספת בניה

      (גבי)

      שלום, יש לבדוק את המקום בשטח משום שיתכנו מספר גורמים לבעיה והתאור איננו ברור. הקירות החיצונים יכולים להאטם עם חומרי אטימה משחתיים ביטומנים (וגם צימנטים). אנא ראי את המאמר על איטום רטיבות בקירות בקומות קרקע.

      יש לבצע הכנה של הקירות כולל חפירה. כמו כן יש לציין כי היה אמור להתבצע איטום גם מתחת לרצפה עצמה ויתכן שגם שם קיימת בעיה. לענין הקיר הישן שגובל בחדש- כנראה שישנו שם תפר התפשטות בין הקירות ומי הגשמים מחלחלים לתוכו , נעמדים באזור ומרטיבים את הקיר הפנימי. לא ניתן לאבחן מכאן את הבעיה. הנ”ל מהווה השערות בלבד ויש לראות את המקום בשטח על מנת לקבוע במדויק. אם תפרטי יותר יתכן ונוכל להעריך יותר אך רק הסתכלות בשטח תוכל לתת מענה מקצועי ומדוייק. בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן