הוספת הודעה חדשה
  • · איטום חלונות

    (רחל)

    ב3 חלונות בדירתי ישנה בעיית איטום. בעיקר מתחת לחלון אך גם בצדדים. הדבר העיקרי שמפריע הוא קילוף הצבע שחוזר חורף אחרי חורף (הבית בן 7). כבר "תיקנו" את הבעיה פעמיים, פעם ע"י ריסוס מבחוץ בסנפלינג (הטענה היתה שהקבלן השתמש באבן חיפוי סוג ב` עם חורים) ופעם ע"י מישהו שמרח בכל איזור החלון חומר שקוף שלפי מה שקראתי כאן הוא כנראה סילוקסן או בסילר שקוף.אני עדיין באותו מצב. איך אפשר לפתור את הבעיה? האם זה דורש עבודה רבה ויקרה?

    • · תיקוני איטום בחלונות

      (גבי)

      שלום רחל,

      תיקוני איטום מהסוג שציינת קשים לאיתור משום שישנם גורמים רבים שיכולים לגרום לבעיה. פתרון כולל ויסודי כרוך לעיתים קרובות בפרוק החלון ממקומו ובבצוע עבודות איטום בתשתית עצמה, שעליה מורכב החלון. למעשה- כל הפתרונות האחרים מתבצעים בלית ברירה משום העלות היקרה של פרוק החלון, (אם כי מרוב נסיונות תיקון שלא צולחים, העלות דוקא מטפסת מעלה..).

      הצעד הראשון שכדאי תמיד לבצע הנו לאתר אם הבעיה היא בחלון עצמו או בסביבתו. בעייה בחלון עצמו ניתן לאתר באמצעות הצפה של המסילה התחתונה , לאחר סתימת פתחי הניקוז של המסילה. אם לא חודרים מים לקיר לאחר כ 24 שעות, סביר להניח שהחלון עצמו תקין.

      יש לבדוק הכל בשטח, כולל את התשתית עצמה. סילוקסן או חומר איטום שקוף אחר יכול לעזור באופן חלקי אך מכיוון שלא עזר- הבעיה כנראה במקום אחר, כגון בנוכחות סדקים בין חיבורים שונים, ועוד. אך מומלץ תחילה להסיר ספק באשר למצבו של החלון עצמו, באמצעות בדיקת ההצפה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן