הוספת הודעה חדשה
  • · חדירת מים מהגג

    (אסף)

    שלום רבאני גר בקומה אחרונה של בניין משותף שמצופה בזפת, שבוצעה לפני מס` שניםאני מניח 3-4. כל שנה חודרים לי מים וגם השנה לאחר הגשמים שבוע שעבר כל התקרה שלי רטובה. שאלתי היא, האם אני אמור להתחיל לחפש כרגע את מקור החדירה?או את הבעיה או שבאופן גורף ניתן להגיד שצריך לאטום מחדש את הגג.האם אפשר בכל המקרים לגלות ולזהות את מקור הבעיה ואת מקור חדירת המים?תודה רבה

    • · זיפות הגג

      (גבי)

      שלום אסף,

      באופן עקרוני ניתן לאמר שבצוע תיקונים מקומיים של שכבות איטום שונות בגגות - אינו ענין ודאי. לפעמים קולעים "בול" ולפעמים לא. יש לבדוק את הגג עצמו ולראות אם כדאי לבצע תיקונים כלל, כאשר בכל מקרה לא ניתן לתת אחריות על עבודת תיקוניםמשום שהרטיבות יכולה לחדור תחת אל מתחת לשכבת האיטום ממקומות אחרים לגמרי שלא ניתן לגלות אותםבעין.

      תוכל לבדוק את זיפות הגג בעין ואם תראה סדקים או חורים / קרעים בזפת- כמובן שיש לתקן אותם. יש לחפש תחילה פגמים בוטים בגג באזור שמעל מקום הרטיבות בתקרה. אך כאמור- אין כל ודאות שהעסק יצליח. לפיכך ההמלצה היא ברוב המוחלט של המקרים- לבצע זיפות חדש על כל השטח. בנוסף- אם לא בוצע סיוד או הלבנה של הגג בתחילת כל קיץ, סביר להניח שהזפת ממילא הרוסה ויש לחדשה.

      ראה מאמר על זיפות גגותועל סיוד או הלבנת גגות.

      בהצלחה ושב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן