הוספת הודעה חדשה
  • · איטום ספי חלונות

    (בני שרון)

    בנינו בית ללא אדני חלונות משיש אלא מטיח רגיל. במה מומלץ לאטום בטרוסיל או סיקה? היכן ואיך לישם ? תודה, בני

    • · ספי חלונות

      (גבי)

      שלום בני, האם הטיח גמור לגמרי ? האיטום עם חומרי צימנטים משחתיים כגון טורוסיל או סיקה טופ 107 מתבצע בדרך כלל לפני הנחת ספי השייש. במקרה וכל ההכנות הסתיימו תוכל רק לבצע צביעה חיצונית (אפשר גם סילוקסן לפני כפי שמשתמש בשאלתך הקודמת, אך חסרים נתונים). קיימת אפשרות לבצע שכבה אוטמת עם טורוסיל או סיקה טופ 107 אך יש לדאוג שהשכבה תהייה חלקה לגמרי אחרת החיספוס יראה גם לאחר הצביעה. ההחלקה מתבצעת עם מלג’ ספוגי כשהחומר עדיין טרי למחצה אך דרושה יד מיומנת ולא תמיד ניתן להגיע להחלקה הראויה. האם לא בוצע אף-מים מתחת לחלון ?

      • · איטום ספי חלונות

        (בני שרון)

        הי גבי הטיח טרם נגמר והשארתי את ספי החלונות כרגע ללא חיפוי עד שנקבל החלטה. לשאלתך, אין לי כרגע תכנית לבצע אפי מים מתחת לחלונות. החלונות עצמם ימוקמו כ1-2 ס”מ לפני צידו החיצוני של הקיר תודה, בני

        • · שלום בני,

          (גבי)

          תוכל לבצע את האיטום באמצעות מריחה של חומר אטימה צימנטי מסוג סיקה טופ 107, בשתי שכבות. המריחה על כל הדופן התחתונה כולל עלייה בצדדים עד מעבר לגובה הסופי המיועד. לאחר מכן ניתן להשלים את הטיח ורצוי בטיט צימנטי המועשר עם מוסף לאיטום והדבקה מסוג סיקה לטקס (או מקביל לו). בנוסף יש ליצור שיפוע קטן בכדי שלא יעמדו מים בסמוך למשקוף התחתון. לאחר הייבוש תוכל להרכיב את החלון ולאטום סביבו עם סיקפלקס FC11. תוכל, לאחר הייבוש- להתיז גם את הסילוקסן שדובר עליו בשאלה הקודמת. ראה הערות לגבי ענין זה במאמר שהוזכר לעיל. (כמובן שלסף שייש יש יתרון על פני הפתרון הנ”ל גם בגלל אף המים המדובר). בהצלחה. בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן