הוספת הודעה חדשה
  • · אבקש את עצתך

    (אבידן)

    ביחס לפס האלומיניום שהזכרתי למטה. מסיבות מסוימות אני מעדיף לרצף קודם את האמבטיה, ובשלב השני את שאר הדירה. אך מכיון שפס האלומיניום אמור להגיע עד גובה פני הריצוף של הדירה (שזה גבוה מעט מפני ריצוף האמבטיה), היה קל ומתאים יותר לכוין את גובה פס האלומיניום אם הייתי מרצף קודם את הבית, ואז כשאגיע לאמבטיה הייתי מצמיד את הפס לריצוף הבית בדיוק באותו גובה, וממשיך אח"כלרצף את האמבטיה. וכעת שאני מרצף את האמבטיה קודם, קשה לאמוד את הגובה במדויק ולשים כעת את הפס בגובה הנכון של ריצוף הבית שיהיה בהמשך.

    האם ניתן לרצף את האמבטיה קודם, ואח"כ לרצף את הדירה, וכשאגיע למקום המפגש אז להדביק את הפס? או שזה לא מסתדר טכנית? וגם שלאחר ריצוף האמבטיה והדירה עם מקום המפגש, אין גישה לאטום טוב סביב פס האלומיניום.

    • · חדר רחצה

      (גבי)

      שלום אבידן,

      כפי שאמרתי בתקשורת הקודמת, האיטום עם המסטיק צריך להתבצע מן הצד הפנימי ולא תהיה לך גישה לזה אם הצד הפנימי כבר יהיה מרוצף. אתה יכול לרצף את החלק הפנימי כולו ולהתקין את האלומיניום במקומו במדוייק ואחר כך להגיע אליו עם הריצוף. רצף מקצועי יוכל להסתדר עם זה. יהיה עליך להגן על האלומניום מפני חבלות / דריכות.

      בברכה,

      גבי

      • · מדוע לא ניתן לאטום מבחוץ את הסרגל?

        (אבידן)

        לא הבנתי מדוע רק מתוך האמבטיה ניתן לאטום סביב הסרגל? נניח שריצפתי כבר באמבטיה, וכעת אני שם את הסרגל, ואוטם סביבו מבחוץ. הרי גם אז המים שתחת ריצוף האמבטיה לא יוכלו לחדור לתחת ריצוף הדירה?

        ועכ"פ שאלתי פה היתה אחרת: איך הרצף יוכל לשער נכון את גובה ריצוף הדירה, כשבזמן הצמדת הסרגל לא יהיה עדיין הריצוף של הדירה? וכמובן שאפשר לשער בערך, אבל פה דרוש הרי שהסרגל יהיה במדויק באותו גובה של ריצוף הדירה (ולכל היותר ניתן מעטמעט נמוך מריצוף הדירה).

        • · סרגל במפתן חדר רטוב

          (גבי)

          שלום אבידן,

          אתה חוזר למעשה על השאלה מהתקשורת הראשונה שעליה כבר קיבלת תשובה.

          רצף טוב יכול לסמן במדוייק את מפלס הריצוף במספר נקודות בבית- ללא כל זיוף.

          מבחינת האיטום של הסרגל- אם הוא יושב על החגורה ניתן לאטום אותו גם מהצד החיצוני. אם הוא יושב בחריץ שמבצעים (או שלא) בחגורה, אז האיטום יוכל להתבצע רק מבפנים, משום שאחרת המים יחדרו בדופן הפנימית בין הסרגל לבטון. מבחינה עקרונית- עדיף לאטום מהצד הפנימי ולא מהחיצוני, אך אם אין ברירה תוכל לאטום גם מבחוץ.

          בצע על פי שיקולך ובתאום עם הרצף.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן