הוספת הודעה חדשה
  • · עיבוי

    (ענבר)

    שלום רב,

    אני גרה בבית פרטי ותוצאה מבעיות עיבוי החלטנו לצבוע את הקירות והתקרה בחומר מונע פטריות ועובש בכל חדרי המגורים והאמבטיה (בסלון ובמטבח הבעייה כמעט ולא קיימת). אנחנו כעת בתהליך הצביעה ובחדר שכבר נצבע, במספר מקומות על הקירות ממש הצטברה רטיבות (כשמעבירים יד על הקיר הוא רטוב). בחדרים אנחנו מחממים בדרך כלל עם רדיאטור והיום עם מזגן. בסלון בעזרת תנור נפט. קיים מרחק משמעותי בין הסלון וחדרי המגורים. הבית בנוי בקומה אחת. הצבעי שראה את זה המליץ לי על התקנת ונטות בחדרים. האם התקנת ונטה יעילה יותר מסתם פתיחת חלון לאוורור? האם אפשר להתקין משהו במערכת המיזוג המרכזי שיוציא לחות החוצה? האם אין מתקנים אחרים שיונקים לחות? כמה מתסכל ומייאש

    • · מכשיר מייבש לחות

      (ענבר)

      שוב שלום,

      אחרי שקראתי קצת עוד בפורום, ראיתי שאכן אתה מזכיר מכשירים שואבי לחות. אתה יודע היכן כדאי לרכוש אותם מכיוון שהלינק שנתת כבר לא נגיש? משיטוט קצר ברשת הבנתי שישנם מספר מכשירים ומספר נפחים. האם אתה יכול לסייע במה דרוש. אצלי מדובר ב-3 חדרי שינה, ממ"ד אחד ושני חדרי אמבטיה. האם המכשיר צריך לעבוד כל שעות היום באותו חדר, או שמספיק להעביר אותו בין החדרים? האם פתיחת חלונות תיצור את אותו אפקט? לכמה זמן צריך לפתוח חלונות בכדי שלא תיווצר לחות על הקירות? בסה"כ, זה חורף, וגם אם פותחים חלונות, אח"כ סוגרים ומחממים (יש לי שתי בנות קטנות שלא ממש בא לי להקפיא אותן). תודה.

      • · בעיות עיבוי

        (גבי)

        שלום ענבר,

        נשמע שאכן דרוש פתרון כולל לכל הבעיה כולל איוורור, שינוי שיטת החימום , וכדאי גם לבדוק אם הקירות החיצוניים סופחים רטיבות, במקרה שמדובר על קירות עם ציפוי סופג (שפריץ צימנטי, ציפוי כורכרי וכדומה).

        בסלון כדאי לעבור לחימום עם מזגן. חימום בתנורי נפט / סולר מגביר את תופעת העיבוי.

        שימי לב שאין לבצע צביעה על קירות רטובים. יש להמתין לייבוש מלא של השטח אחרת הצבע פשוט יתקלף מאוחר יותר.

        מבחינת האיוורור- מפוח חשמלי עובד כמובן יותר טוב מפתיחת חלון זמנית ואף ניתן להתקין אותו במקום מתאים. רצוי לבקש את עזרתם של יועצים מתאימים ו/או של מתקיני המפוחים. ראי רשימה של מספר מתקינים / ספקים:

        ונטה 1-800-668899

        יגר 04-9858897

        איוורור ר"ג 03-7525012

        שואב לחות נהוג ליישם בחלל מגורים אחד בלבד. לא ברור מה תהיה יעילותו לגבי חדרים אחרים, אם תשאירי אותו רק בחדר מסויים. ניתן לתזמן את תיפעולו לכל היום או למספר שעות ולהעבירו מחדר לחדר.

        אין צורך להקפיא את הילדות. עם כל מגוון הפתרונות- בסוף הכל יהיה בסדר.

        בהצלחה,

        גבי

        • · ונטה או שואב לחות?

          (ענבר)

          המון תודה על התשובה המפורטת והמהירה!! איזה כיף.

          אני מניחה שמה שאתה מכנה "מפוח חשמלי" הוא ונטה. לדעתך האם אפשר להסתפק רק בונטה או רק בשואב לחות? מה עדיף? יש לך מושג איפה אפשר לרכוש שואב לחות? לא נראה לי הגיוני לרכוש שואב לחות לכל חדר, אז האם זה בכלל פתרון אפקטיבי אם הוא יפעל כל יום בחדר אחר, או זמן לא רב בכל אחד מהחדרים ביום אחד? האם ידוע לך אם מבחינת צריכת חשמל עדיף ונטה או שואב לחות.

          • · ייבוש רטיבות / לחות

            (גבי)

            בוקר טוב ענבר,

            שואב לחות משמש למעשה למקרים בהם יש לחות בחלל החדר ואין אפשרות לבצע איוורור , או כאשר האיוורור איננו מספק.כך שפתרון אמיתי הנו איוורור עם ונטה / "מפוח" ודאגה לכך שתהייה תחלופת אויר רציפה. אם האיוורור לא יספיק - תוכלי לרכוש מייבש / שואב לחות.

            שואבי לחות ניתן להשיג במרכזים הגדולים למוצרי חשמל. אין הגיון, כדבריך, לקנות שואב לחות לכל חדר. נסי תחילה את פתרון הונטות ואת שאר הדברים מהתקשורת הראשונה.

            בהצלחה,

            גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן