הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות

    (שרית כהן)

    רציתי לשאול דעת מומחים ,מה הגורם לרטיבות בכל הקירות החיצוניים ?סביב בית דו משפחתי , שעומד בסה"כ 3-4 שנים ,הגג אטום לגמרי ורואים שהמים חדרו מהקיר ולא מהגג,בחלק מהמיקרים רואים סדקים עמוקים שנתהוו בחודשים האחרונים ,(לא בכל המקרים ),וכן בהרבה נקודות ביקורת של החשמל מופיעים עיגולים של מים סביבם . אבקש את דעתכם הקצועית . תודה מראש , שרית

    • · איטום קירות

      (גבי)

      שלום שרית,

      יש לבדוק את הקירות במקום על מנת לאתר את הסיבה לרטיבות, אך במידה וישנה רטיבות על כלהקירות החיצוניים כנראה שלא יהיה מנוס מבצועאיטום של כל קירות הבית.

      ציינת שישנה התהוות של סדקים. סדקים שניתן לראות על קירות פנימיים ושישנה בהם רטיבות, הם סדקים שעוברים לכל רוחבו של הקיר ומופיעים גם בצדו החיצוני כך שישלאטום אותם מבחוץ.

      לא ציינת איזה ציפוי חיצוני ישנו על קירות הבית (טיח, אבן, שפריץ וכדומה). כאשר ישנו ציפוי סופג כגון טיח חשוף, שפריץ או טיח כורכרי- רטיבות שנספגת אל תוך הקיר תעבור בחלקה אל פנים הבית ויכולה להתבטא גם ברטיבות סביב נקודות החשמל, כפי שציינת.

      יש לבדוק גםאפשרות של חדירת מי גשמים ישירות אל תוך צנרת החשמל. חדירה שכזו אפשרית דרך צנרת שהושארה גלויה בגג או בקירות, דרך גופי תאורה בלתי אטומים, שקעים חיצוניים - ועוד.

      במקרה של קירות סופגים (טיח, שפריץ, אבן) ניתן לאטום על פי המאמר על איטום קירות חיצונים בחומר איטום שקוף מסוג סילוקסן. סדקים יש לאטום בנפרד כחלק מהעבודה.

      אם תספקי יותר נתונים / תמונות, נשמח לעזור הלאה. אך כמובן שיש לבדוק הכל בשטח עצמו.

      בברכה ושב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן