הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בתיקרה-בעיה ללא פתרון ?

    (אורנה)

    שלום רב,

    בתקרת דירתי, לאורך של כ-3 מ"ר באיזור מסויים בסלון ובתיקרה שבאחת מהפינות במטבח, קיימתרטיבות שנמשכת כבר כ-8 שנים. בסלון המים ממש מטפטפים פנימה מכמה מוקדי רטיבות, כאשר הגשמים חזקים או ממושכים. לפני 6 שנים הזמנתי חברה שאטמה את כל הגג בזפת וסיידה כל שנה. כמו כן אטמה את החומה המקיפה את האיזור הבעייתי בסלון, אך למרות זאת הבעיה לא נפתרה. בסופו של דבר, קצת לפני תום תק` האחריות, הזמנתי מהנדס ביקורת מבנים והוא כתב דו"ח ותיאר וכן תיעד את העבודה הרשלנית שנעשתה על הגג. כעת אני מתכננת לתבוע את החברה, אך בכך לא תיפתר בעיית הרטיבות. יש כמובן צורך להזמין בעל מקצוע אחר שיבצע עבודה איכותית כנדרש. על סמך אילו קריטריונים כדאי לי לבחור את בעל המקצוע הבא ? איך אוכל להבטיח שאני אכן לוקחת מישהו שיפתור לי סוף סוף את הבעיה ?

    אשמח מאד לקרוא את עצתכם בנדון.

    בתודה,

    אורנה

    • · איטום גג לאחר נזילות

      (גבי)

      שלום אורנה,

      מתאור הדברים אני מניח שמדובר על בית ישן, עם בעיות בקירות סביב הגג. מומלץ לבדוק באופן יסודי גם את אזור הקירות משום שבעיות בקירות יכולות להחדיר רטיבות אל מתחת לשכבת האיטום של הגג.

      את איטום גג הבית מומלץ לבצע עם יריעות ביטומניות. לאחר סיום העבודות יש לבצע בדיקת הצפה של הגג אשר תוודא שעבודת האיטום בוצעה בהצלחה. אם, בהמשך, תתגלנה נזילות- יתכן שיהיה צורך לבצע עבודות איטום נוספות בקירות סביב אותו גג, מצידם החיצוני והפנימי ואולי במקומות נוספים. הדוח שהגיש המהנדס לביקורת מבנים בודאי מציין ליקויים אלו ואחרים שיש להתייחס אליהם כך שניתן לבצע את המלצותיו כבר כעת.

      אם תרצי תוכלי להשאיר את פרטיך באמצעות המדור צור קשר ונוכל לסייע בבצוע או להמליץ על קבלני איטום , בהתאם לאזור מגוריך.

      בברכה ושב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן