הוספת הודעה חדשה
  • · סדק בקיר של מקלט

    (yaron)

    במקלט לנו ישנו סדק ארוך כמעט לכל האורך של אחד הקירות. משום הקירבה לגינה יש תופעה של רטיבות ולחות בקטע הזה עם כתמים בגוון חום צהוב ורטיבות שמרגישים אותה כשנוגעים בקיר. מספר שאלות- הראשונה- האם ניתן לאטום מבפנים אפילו באופן זמני עד שהבלגן יגמר -ואיך. השנייה- איך אפשר לתקן את זה בהפוגות שבין האזעקות, כלומר כמה זמן זה דורש לייבוש ואם ניתן לשבת במקלט כאשר החומר טרי והמקלט סגור למחצה. הדלת נשארת פתוחה תמיד בשביל האיוורור אבל האם אין בעיה עם ריחות של חומרים ואדים מסוכנים. בגלל שהמקלט בשימוש כמה פעמים ביום אנו רוצים לבצע את העבודות בשלבים ובעצמנו. תודה רבה עבור העזרה.

    • · איטום מקלט.

      (גבי)

      שלום ירון, ניתן לאטום את הסדק בקיר המקלט מבפנים ואין חשש מהרעלה. החומר אינו רעיל והריח מתפוגג תוך זמן קצר יחסית. שלבי העבודה: 1. יש לסתת ולפתוח את הסדק לעומק בעזרת פטיש ואיזמל. (עבודה בדיסק חשמלי לא אפשרית לנוכח השימוש במקלט בעת האזעקות). 2. לאחר מכן יש לאטום בעזרת מלט מהיר ייבוש כגון סיקה- רפיד או חומר אחר שתמצא בחנות. יש להשאיר את המקום לייבוש למשך 24 שעות לפחות ולהרטיב את התיקון מספר פעמים ביום. ראה מאמר על איטום פריצות מים במלט מהיר התקשות.

      3. לאחר מכן מומלץ לאטום את הסדק על ידי מריחה של חומר איטום צימנטי מסוג סיקה טופ 107 ועם רשת אינטרגלס בין השכבות. בכל שאלה חזור אלינו ונשמח לסייע. שבוע שקט, גבי

    • · סדק ארוך בכל אורך התקרה

      (רפי)

      הבית בן 20 שנים. בתחילה הופיע סדק צר כמעט לא נראה בטיח. אחרי סתימה , החזיק כ- 6 שנים.אך אחרירעידת האדמה מלפני שנתיים וחצי (5.1 לפי ריכטר) הופיע סדק די משמעותי. מה העצה?

      • · סדק בתקרה (הודעה מעמוד 235 בפורום)

        (גבי)

        שלום רפי,

        אם אתה חושש שישנה בעיה עליך לקרוא למהנדס שיבדוק זאת בשטח. האם מדובר בתקרה של מקלט (יצוקה) או בתקרת צלעות (בחדרים אחרים בבית) ?

        בדרך כלל אין בעיה במקרה של סדיקה כפי שתארת, אך אם הסדק רחב (מספר מילימטרים- עדיף לקרוא למהנדס שיבדוק. אחרת- פשוט בצע תיקון + צבע.

        (אגב- להמשך התקשורת עדיף להשאיר הודעות בעמוד הראשון של הפורום..).

        בהצלחה,

        גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן