הוספת הודעה חדשה
עמוד 2223 מתוך 2757 · סה״כ 13784 נושאים בפורום
  • · איטום לקיר פנימי

    (י)

    גבי שלום,

    מהי הדרך לתקן קיר פנימי בקומת קרקע הסובל מרטיבות קאפילארית? הקיר הפנימי במקרה זה "יושב" בחלקו התחתון שמתחת לפני הרצפה על חומר המילוי.

    רצפת הקומה מודבקת לבסיס שהוא יציקת מדה, תחתיה כנראה אין בידוד.

    האם יש הכרח לפרק את כל הריצוף ולבצע איטום מחדש של הרצפה? או שישנו פתרון אחר? האם ניתן להסתפק בטיוח חלק הקיר שמעל הרצפה בחומר מבודד?

    בהנחה ושטח קומת הקרקע הוא כ-50 מ"ר , ואורך הקיר הוא כ- 8 מטר, מהי העלות?

    • · איטום קיר פנימי עם רטיבות קפילארית

      (גבי)

      שלום י,

      ניתן לבצע את אחד הדברים או את שניהם. כלומר- ניתן לקלף את הטיח מאותו קיר פנימי, עד לגובה כמטר אחד, ואחר כך לאטום אותו עם חומר צימנטי ולכסות מחדש בטיח וצבע. (ניתן גם לאטום עם חומרים אחרים, באופן דומה).

      בעקרון היכן שיאטמו- לא תראה רטיבות. אך כמובן שהיא תשאר תחת הריצוף אם תחליט לאטום רק את הקיר.כך שעליך להחליט אם ברצונך לאטום את הכל או רק את הקיר עצמו, ולהתעלם מהיתר ומכל ההשלכות הכרוכות בכך.

      במקרה שמפרקים את הריצוף רצוי לבצע את אותה הפעולה גם על גבי שאר הקירות. אחרת רטיבות קפילארית תוכל לטפס בעתיד דרך קירות ועמודים. כמו כן יש לבדוק את התשתית תחת הריצוף ולודא שאכן מדובר על מדה-בטון חזקה ויציבה. (בבתים מאוד ישנים לעיתים המצב שונה ועלולה להתרחש הפתעה).

      לגבי המחיר.. יש לבדוק בשטח על מנת לתת מחיר מדוייק משום שישנם משתנים בשטח הקשורים לגישה לרכבים, לקושי בפרוק ופינוי הפסולת ועוד.הערכה ממש גסה היא כ 8000 ש"ח עבור הקיר לבדו כולל החזרה לקדמותו וכ 23000 ש"ח עבור הרצפה כולל הקיר.

      שוב- מדובר על מחיר "מהמותן" וחובה לבדוק בשטח. ההבדלים יכולים להיות גדולים לכאן או לכאן.

      בברכה,

      גבי

      • · נדהמתי ממהירות התשובה - שלא לדבר על השעה.... קצת הבהרות:

        (י)

        הי גבי,

        המון תודה קודם לכל.

        דיברת על השלכות האיטום החלקי, ועל הפתעות. ברור שרק בדיקה בשטח תוכל לתת תשובות מלאות. מה שהטריד אותי (כקונה פוטנציאלי) היא העובדה שבקצה הקיר ישנו עמוד תומך הסובל אף הוא מהרטיבות, וכן כאמור העובדה שהמדה די עתיקה ואין בידוד תחתיה.

        אם אכן יתאמתו חששותי והמדה אינה חזקה ויציבה, על איזה פתרון ועלות (גם אם מהשרוול זה מספיק טוב בשלב הזה) מדובר?

        ולסיום, אשמח אם אכן תבוצע בדיקה בשטח - מכיר מישהו פנוי בצפון?

        ושוב תודה

        • · רטיבות - קומת קרקע

          (גבי)

          שלום י`

          (הפעם דוקא תורי להתנצל על העיכוב בתשובה..).

          בעקרון יש לבדוק אם מדובר על מדה בטון או על מילוי כורכרי ישן. בבתים ישנים היו לעיתים מרצפים על גבי מצע כורכרי מעורבב במלט שבמשך השנים נוטה לקבל מראה כמו של מדה בטון, מה שעלול לבלבל. לבדיקה יש להסיר מספר אריחים ולראות / לחצוב מעט במה שיש מתחת. לא ניתן לדעת ללא בדיקה ויזואלית שכזו.

          אם מדובר על מילוי שאינו בטון / מדה, יהיה צורך לצקת שכבה חדשה. המחיר יכול לנוע בין 100 ל 150 ש"ח למ"ר, ליציקת בטון חדשה על כל השטח. בדיקה שכזו רצוי שתבצע ע"י קונסטרוקטור. אם ישנה מדה אז אין צורך לצקת מעליה שכבה נוספת ולרוב אפשר לבצע תיקונים מקומיים של סדקים וכדומה.

          מבחינת האיטום נוכל להפנות אותך לבעל מקצוע באזור חיפה. תוכל להשאיר את פרטיך דרך המדור צור-קשר ונשמח לעזור.

          בברכה,

          גבי

          • · ושוב תודה, אתה ראוי למלוא ההערכה - בלי ציניות

            (י)

            ראשית, שמחתי לגלות שיש עוד אנשים מקצועים ורהוטים, שגם מוכנים ככה להקדיש מזמנם ומהידע הייחודי שלהם סתם ככה, ללא תמורה. זה מעורר השראה.

            שנית, כיוון שהבנו שהסיפור הולך ומסתבך, החלטנו לרדת מרכישת הבית (ראש בריא למיטה חולה...), ואנחנו "שומרים לעצמנו את הזכות" להמשיך ולהתייעץ בבתים הבאים...

            תהנה בקרנבל, יואב.

  • · עבודות איטום

    (חגית)

    בקיר פנימי המאונך לקיר חיצוני ואשר נמצא מתחת למפלס הכניסה (ירידה למרתף) ולדלת הכניסה ,התגלו בעיות חמורות של רטיבות. חברה אשר הוזמנה לתיקון הבעיה ביצעה עבודת איטום ע"י הרמת שיש חיצוני במפלס הכניסה, חפירה לעומק של 20-30 ס"מ ומילוי בחומר איטום (לא ידוע בדיוק איזה). התיקון התברר כבר בגשם הראשון כלא יעיל.החברה טענה כי יש למרוח סילר על השיש החיצוני כדי למנוע את השנות הבעיה.שאלות - האם יש בכלל היגיון בתשובה? לאיזה עומק יש לבצע את האיטום (הרטיבות בקיר הפנימי היא לפחות 40 ס"מ מתחת למפלס הכניסה)?תודה על התשובות!

    • · איטום תת קרקעי

      (גבי)

      שלום חגית,

      יש לבדוק את הנתונים בשטח על מנת לתת תשובה אמינה לגמרי.

      מהתאור שמסרת נראה שבוצעה עבודה חלקית בלבד משום שאטימה של קיר השיש החיצוני איננה מספקת. בהחלט תיתכן בעיה בחלק התת קרקעי וכנראה שהעבודה שבוצעה שם איננה מספיק טובה. על כל פנים, הסילר שיבצעו מבחוץ אין בו בכדי להבטיח את הצלחת האיטום והוא נשמע כמו נסיון נוסף לפתור את הבעיה בתקווה שהיא אכן תיפתר.

      יחד עם זאת חובה לבדוק דברים שכאלה בשטח.

      יתן שיהיה צורך לבצע חפירה מחדש ו/או פרוק לחות שייש, או אטימה של הפוגות בין הלוחות, ועוד.

      לחילופין כדאי לשקול בצוע של איטום שלילי מבפנים המבנה. ראי מאמר על איטום מרתפים או מקלטים מבפנים.

      בברכה ושב"ש,

      גבי

  • · מרזבים נזילות בקירות

    (יורי)

    שלום רב,

    בבית חדש התגלתה בעיית רטיבות עקב דליפת מים ממרזבים שבתוך הקירות. מענה שנתן קבלן לפני שנה – שפיכת חומר איטום (ביטום) בתוך מרזבים. בקיץ חומר זה נמאס מחום, יורד למטה ומטפטף לאט החוצה. יש גם כיס אוויר בשליכט חיצוני שנוצר לאורכו של מרזב.

    השאלה האם פיתרון של איטום מרזב מבפנים על ידי ביטום הוא פיתרון סביר. אם לא, מה צריך לעשות בשביל לתקן בעיה זאת.

    תודה.

    יורי

    • · תיקון מרזב פנימי

      (גבי)

      שלום יורי,

      הפתרון שנתן הקבלן איננו פתרון כלל אלא משיכת זמן / דחיית הקץ.

      תיקון מרזבים לא ניתן לבצע מבפנים וסיכויי ההצלחה של פעולה שכזו הנם אפסיים. גם כאשר הם מצליחים- מדובר באלתור זמני בלבד וכאשר מדובר על בית חדש מקבלן אין מקום לפשרות שכאלה. הפתרון הטוב ביותר במצבים שכאלה הוא להתקין מרזב חיצוני במקום הפנימי. בחלק מהפעולה יהיה צורך לבצע תיקון של השיפועים בגג ושל שכבת האיטום ליד הפתח של אותו מרזב חדש.

      לעיתים ניתן לחצוב בקיר סמוך למקום הופעת הרטיבות, ולתקן את הצינור. אך לא מומלץ. עדיף להחליף ולהתקין מרזב על הקיר החיצוני.

      בהצלחה ושב"ש,

      גבי

      • · מרזב נזילה

        (יורי)

        גבי,

        המון תודה על תגובתך.

        האם יש אפשרות להכניס צינור בתוך צינורבמקום מרזב חיצוני?

        • · מרזב נזילה - צינור בתוך צינור

          (יורי)

          גבי,

          המון תודה על תגובתך.

          האם יש אפשרות להכניס צינור בתוך צינורבמקום מרזב חיצוני?

          • · מרזב בתוך מרזב

            (גבי)

            שלום יורי,

            ניתן להכניס צינור מרזב חדש בתוך הישן, עם הסתייגויות:

            1. יש להקפיד במיוחד על החיבור העליון בראש הצינור, אליו תתחבר שכבת האיטום. 2.במקרה שהצינור כולו אנכי יותר קל לבצע פעולה שכזו מאשר בצינור שיש בו זויות. צינור עם זויות מחייב שימוש בצינור שרשורי, אשר אותו עוד יותר קשה לעגן אל שכבת האיטום למעלה.

            3. הכנסת מרזב בתוך מרזב תמיד מקטינה את קוטר הניקוז ויש לשקול אם הדבר כלל אפשרי.

            באופן עקרוני איני ממליץ על בצוע שכזה. מדובר על אילתור , אפילו שניתן לבצע אותו באופן מקצועי, כאשר אין מגבלות בשטח. במקרה של בית חדש דעתי היא שאין מקום לכך : זו בעייה שהקבלן אמור להתמודד אתה והפתרון הבטוח ביותר הוא מרזב חיצוני.

            שיהיה בהצלחה,

            גבי

  • · מה המשקל הסגולי של חול מיוצב 1:5 כשבעתיד יחדרו לתוכו מים והוא יתקשה לבטון

    (ערן)

    שלום

    האם חול מיוצב במלט ביחס 1:5(למילוי תחת הריצוף), ושסופג מים במשך הזמן (מים שחודרים תחת הריצוף). האם הוא נהפך לבטון ומקבל את משקלו הסגולי של הבטון (2.5)?

    וכן האם המשקל הסגולי של חול ספוג במים שוה למשקל בטון?

    אודה מאוד על תשובתך.

    • · חול מיוצב

      (גבי)

      שלום ערן,

      לא אוכל לתת מענה מדוייק. חול מיוצב עם מלט איננו מתנהג ממש כמו בטון כך שההשוואה בין משקלו לבין משקל יציקת בטון איננה מתאימה.

      כאשר כל השטח מתמלא במים כמובן שהמשקל עולה ויתכן כי בתרקב למשל יציקה. אך במצב שכזה ממילא תצטרך להחליף את המילוי כולו.

      חול מיוצב איננו מיועד לצורך ספיגת רטיבות אלא לצורך ייצוב המצע תחת הריצוף. החול הלח והמלט שמעורבב בו יוצרים מצע יותר מוצק / קשה אך העסק לא נהפך להיות יציקה אם בעתיד יחדרו מים תחת הריצוף משום שהמלט כבר עשה את שלו בזמן שקיבל לחות ובתקופה שלפני חדירת הרטיבות. הוספת מים אל מצע חול מיוצב מספר שנים אחרי כן לא תהפוך אותו ליציקה : יציקה תקבל רק אם תערבב את אותה התערובת עם הרבה מים, מייד לאחר הערבוב, ולא שנים אחר כך.

      באשר למשקל סגולי מדוייק הטוב ביותר הוא לשאול את הקונסטרוקטור / המהנדס.

      שב"ש,

      גבי

      • · תודה, ועוד הבהרה

        (ערן)

        שלום

        המהנדס שלי הדגיש שאינו מבין בריצוף. ואני במצוקה של בעיה שאין לה אנשי מקצוע ספציפיים, ולכן עלי ללמוד את הנושא יותר ולהתקרב לפתרון. ואז אוכל לבחור איש מקצוע שתחומו קרוב לפתרון המתאים לי ביותר.

        בהקשר לחול המיוצב:

        איך שייך לתת לו משקל סגולי, הרי תלוי כמה מהדקים אותו? (ונניח שיש לי יחס מים קבוע בד"כ). האם ההבדלים בהידוק לא משמעותיים?

        כתבת שמילוי חול מיוצב שיספוג מים בעתיד לא יהפך כך לבטון. א"כ האם המים אז יתנקזו מהמילוי המוקשה הזה (וכמו כשמים חודרים לבטון, שאין אז בעיה כיון שהם מתנקזים, וכמו מילוי שומשום), או שהם ישארו ספוגים בו וכמו כשמילוי חול רגיל תחת הריצוףסופג מים?

        אם אכן המים מתנקזים ככל שהחול מיוצב יותר, אז אולי באמת שוה לעשות מילוי ביחס צמנט גבוה לשם כך?

        • · חול מיוצב

          (גבי)

          שלום ערן,

          אתה חוזר שוב לנקודה של מים תחת הריצוף והחול המיוצב אינו קשור לכך ואיננו הסיבה מדוע משתמשים בו.

          ההידוק לא ישנה כמעט במאומה את המשקל.

          מדובר על חול לח מעט אשר מעורבב עם מלט. אני מניח שבמקרה של חדירת מים כושר הספיגה שלו אכן יהיה נמוך מזה של חול נקי, ללא מלט. אך אין בכך משום סיבה לשים יותר מלט בתערובת ואף יתכן מצב בו יותר מדי מלטיזיק יותר מאשר יועיל. פשוט הצמד לתקנים המקובלים ולא תהיה שום בעיה.

          בברכה,

          גבי

  • · אטימת ריח מצינור אויר של ביוב

    (ירון)

    שלום גבי.

    את השאלהדלהלן הפניתי לפורום נוסף כיון שהיא איננה ממש בתחום שלך. אני אבקש מאוד את התיחסותך, כי המומחיות הכללית שלך וההבנה העמוקה והאחריות הרבה שאתה ניחן בהם, מעניקים ערך עצום לתשובותיך.

    הוספתי קומה על הגג. בגג יצא צינור אויר של הביוב, ולפי הוראות האינסטלטור עשיתי על צינור האויר t באופן שיציאה אחת של תשמש נקודה נופלת (לפתיחת סתימות במקרה הצורך), ויציאה שניה ממשיכה את צינור האויר החוצה תחת הריצוף עד הקיר, ומהקיר העליתיו לגג (החדש, שמעל הקומה החדשה ובגג שם כמובן שהצינור פתוח לאויר). את החיבורים שתחת החול אטם האינסטלטור בסופר 7 כדי שלא יחדור ריח ביוב לחול. האם זה אוטם מספיק?

    אינני שואל מנזילת מים, כי בקומה העליונה אני לא משתמש בצינור האויר הזה, אלא רק בקומה התחתונה. ואם תהיה סתימה, המים לא יגיעו לקומה העליונה. האם אני צודק בכך?

    תודה רבה!

    • · התמונה קטנה מדאי, שלחתי גדולה יותר + הסבר

      (ירון)

      הצינור האדום הוא הT שתיארתי. המקומותהמצוינים בספרות, הם המקומות עם החיבורים שאותם יש לאטום מריח.

      • · צנרת איוורור

        (גבי)

        שלום ירון,

        האיטום עם המסטיק בהחלט מספיק ורצוי. בנוסף יש להלביש כיסוי "כובע" בראש הצינור החשוף, בגג. לא סביר לדעתי שהמים יטפסו כ"כ מעלה בעת סתימה.

        בהצלחה,

        גבי

        • · יתכן שהאיטום בסופר 7 היה רק בין צינור האויר מהברזל לT מהפלסטיק

          (ירון)

          ובשאר המקומות הוא אולי שם אטמים רגילים. בהנחה שכך, זה ג"כ מספיק?

          וחשוב לזכור שכל זה תחת הריצוף, והחול סופג ריחות באופן קשה מאוד. האם ניתן לסמוך על המסטיק והאטמים שיאטמו טוב לתמיד?

          • · בדקתי, וראיתי שבין הברזל לפלסטיק יש את הסופר 7, ובחיבור 2 יש אטם

            (ירון)

            שלום גבי

            שלחתי שרטוט מתוקן יותר (מה T עולה עוד הגבהה עד פני הריצוף).

            בדקתי, וראיתי שבין הברזל לפלסטיק יש את הסופר 7, ובחיבור 2 יש אטם גומי וקשה מאוד היה לשחרר את צינור הפלסטיק מהאטם.

            לשאר לא היתה לי גישה כי הם מבוטנים.

            • · השרטוט המתוקן

              (ירון)

              ההבדל רק בכך שיש צינור נוסף שעולה מה T, וממילא יש חיבור נוסף. החשש שלי שמספיק כשל באחד מ6 החיבורים שיחייב אותי לפרק ריצוף, ואולי אף בכל הבית!

              תודה מאוד!

              • · שוב שכחתי את השרטוט..

                (ירון)

                מתנצל.

                • · צנרת איוורור תחת ריצוף

                  (גבי)

                  שלום ירון,

                  בעקרון לא אמורה להיות בעייה, אך כמובן שלא אוכל לבדוק מכאן. אם החיבורים חזקים ובשיטת זכר-נקבה בכיוון הנכון (כמו בארובה) אז לא אמורים לצאת ריחות.

                  הנקודה היחידה שאוכל להעיר עליה מכאן היא בחיבור בין צינור המתכת לפלסטיק :

                  היה רצוי לנקות את המתכת היטב עם דיסק חשמלי בנקודת החיבור שלה עם צינור הפלסטיק ועוד כ 10 ס"מ נוספים. מלטשים עם דיסק היטב, עד לקבלת מתכת נקייה "חדשה" וללא חלודה כלל. לאחר מכן- מורחים חומר / ציפוי נגד חלודה על אותו קטע ולאחר הייבוש (למחרת) אוטמים עם הסופר-7 (או מסטיק אחר). בצורה שכזו החיבור לא יחליד ויחזיק מעמד שנים ארוכות.

                  לשיקולך...

                  בהצלחה,

                  גבי

                  • · ריח רע

                    (יניב)

                    ירון וגבי שלום,

                    יש פיתרון למניעת ריח מביוב,

                    אם אני לא טועה זה סוג של סיפון שניקרה גלי.

                    אולי כדאי להתיעץ עם אינסטלטור.

                    יניב

                    • · תודה! איזה חומר מומלץ לצפות נגד חלודה? והליטוש בדיסק

                      (ירון)

                      הוא לכאורה רק מחוץ לצינור, שבתוך הצינור לא נכנס הדיסק? וא"כ חייבים להלביש את הפלסטיק על המתכת ולא הפוך? והאם ניתן לאטום גם בסיקהפלקס?

                      תודה מאוד מאוד! החשיבות של מניעת ריח, היא עצומה. כי אם יחדור ריח לחול, אולי לא יספיק להרים 2 רצפות, אלא את ריצוף כל הבית. לאחר שחדר הריח לכל החול בבית. ולכן פה שווה לי להחמיר.

                      אצל שכנים שלי יש סרחון נורא, שלא ברור מהיכן הוא. וחוששני שזה קשור לצינור אויר. וידוע לי שזה קורה בהרבה מקרי שיפוץ.

                      • · נקיון חלודה וציפוי צינור

                        (גבי)

                        שלום ירון,

                        כפי שתארת, יש להכניס את הצינור התחתון בתוך הצינור שמעליו, בהתאם לכיוון זרימת האויר (זכר / נקבה). הנקיון של המתכת מתבצע מבחוץ לצינור. ניתן להשתמש בכל צבע נגד חלודה / יסוד למתכות, בתנאי שהסרת את כל החלודה. אם קיימת חלודה למרות הליטוש (מה שאינו רצוי), אז ניתן לצפות עם ממיר חלודה של טמבור או עם חומר מגן כגון סיקה-מונוטופ 110. ממיר חלודה של טמבור יותר נוח לרכוש משום שהוא נמכר בבקבוקים קטנים.

                        האיטום- עם סיקפלקס 11FC או חומר כגון סופר-7, או MS פולימר.

                        בהצלחה,

                        גבי

                        • · בפועל הכניסו את הפלסטיק בתוך המתכת ולא מעליה.

                          (ירון)

                          בוקר טוב, ותודה על תשובתך.

                          שאלתי את האינסטלטור המפקח, והוא אמר לי שאכן צריך להכניס את הפלסטיק בתוך המתכת וכפי שעשה המתקין, אלא שצריך לנקות בפנים עם נייר זכוכית. אבל כשאני קורא את דבריך, נראה הגיונית שאתה צודק. כי אם הפלסטיק מעל המתכת, אזי גם אם יש חלודה וכו`, הריח יעלה הלאה ולא ירד חזרה מחוץ למתכת, לבין המתכת לפלסטיק, כי הריח שואף לעלות ולהתקדם החוצה. אבל כשהפלסטיק תוך המתכת, אם יש איזושהי בעיה בחיבור, הריח יעלה ויצא החוצה בין המתכת לפלסטיק לחול.

                          ואצלי גם בהמשך הדרך (יש צינור שנכנס לתוך הT ומאריך כך את הצינור עד לריצוף לשם פתיחת הסתימה) הכניסו את העליון לתוך התחתון ולא הפוך. כך שיתכן שזו טעות לוגית בכל התכנון.

                          וגם כשזה חיבור אופקי,יתכן שישלהחדיר את הצינור שהוא מקור הריח לתוך הצינור הממשיך אותו לכיוון החוץ, ולא הפוך. שמכיון שהריח שואף לצאת החוצה אין לתת לו כל סיכוי למעבר בכיוון שלו. וא"כ היה צריך בקביעות לעשות שהצינור שהוא מקור הריח יחדור לתוך הצינור הממשיך אותו. וממילא גם בזוית ה90 מעלות שמחברת בין הצינור האופקי לצינור שבקיר העולה לגג החדש, הזוית צריכה מחד להתלבש על הצינור האופקי, אבל להכנס אח"כ לתוך הצינור שבקיר (ולא כמו הזוית 90 הרגילה שמתלבשת על שני הצינורות המתחברים אליה).

                          האם הבנתי נכון?

                          אבל אולי פשוט הציוד הזה לא קיים (לא קיים T פלסטיק שמתלבש על המתכת 2 צול). וכן בהמשך הדרך לכיוון מעלה אולי הציוד הקיים הוא כניסה לתוך הT?

                          • · שרטוט עם הפרטים המעודכנים

                            (ירון)
                            • · אטימה של חיבורי צנרת

                              (גבי)

                              שלום ירון,

                              למעשה הבנת את הדברים נכון. הצנרת אמורה להתחבר בשיטת זכר-נקבה כפי שזה נעשה בארובות, כך שהצינור העליון יכסה את התחתון (התחתון נכנס בתוך העליון וכך הלאה).

                              לא הבנתי מהתאור שלך אם העסק כבר כוסה כולו עם בטון. על כל פנים ניתן היה לייצר אלמנט מפח בתחילת החיבור עם הברזל, כך שיהפוך את צורת החיבור.

                              אם זה כבר מאוחר מדי תוכל לבצע שיפור של האטימה הקיימת ולאטום עם מסטיק בין הצינורות כולם. המסטיק יצמד מצויין אל ה PVC ולא תהיה בעיה. את צנרת המתכת עדיין כדאי לנקות מחלודה ולצפות בצבע מגן- ורק אחר כך לאטום עם המסטיק. ניתן לנקות את החלק העליון של צינור המתכת ואחר כך לעטוף את החיבור שלו עם הפלסטיק, מלמעלה, באמצעות המסטיק. אטימה עליונה תמיד טובה, לפחות מן הבחינה שאפשר לראות את יעילותה מבחינה ויזואלית. (באטימה שנעשית בתוך הצינור פשוט לא רואים אם העסק אכן אטום היטב).

                              אם תבצע זאת כך תקבל שיפור ואבטחה באטימה ולא יהיה מקום לדאגה. אך להבטחת האיטום לאורך זמן מומלץ לנקות את החלודה ולטפל בברזל, כפי שנאמר.

                              בהצלחה,

                              גבי

האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן