הוספת הודעה חדשה
  • · המשך היריעות בגלל ”זיעת” האלומיניום

    (צבי)

    שלום

    סיפרתי בשבוע שעבר שהקבלןאומר שבמקום חגורת הפרדה הוא עושה רולקה על היריעות, לאחר שעושה שורת ריצוף אחת בבית צמוד לדלת האלומיניום. אח"כ הוא הסביר לי שהרעיון הוא, שהאלומיניום בעצמו מהווה גשר קור והוא מזיע, והלחות יורדת תחת לריצוף. ולכן הוא מעדיף להמשיך את היריעות לתוך הבית(ואולי כוונתו שחגורת ההפרדה מפריעה לכניסת היריעות לבית), והרולקה שעל היריעות מונעת כניסת מים לבית.

    אני לא בדיוק הבנתי את כל כוונתו, ולא נראה לי שאשמע לו לא לעשות את חגורת ההפרדה.אבל הוא נחשב לידען בנושא האיטום ויש לו שם מצוין בנושא, כך שמענין לשמוע אם יש ממש בחשש שלו מזיעת האלומיניום, ומה עושים לזה.

    • · איטום חגורת הפרדה של מרפסת

      (גבי)

      שלום צבי,

      על חגורת ההפרדה אין לוותר בכל מקרה. יציקת רולקה על גבי היריעות אינה מהווה תחליף לסף הפרדה חזק ויציב. הרולקה לא משתווה לחוזקה של חגורת הבטון, מה גם שהיא תהיה מונחת על יריעות. פרט תיקני מחייב בצוע חגורה.

      אם הקבלן רוצה לבצע איטום גם בחלק הפנימי של הדירה, עקב החשש מעיבוי של המשקופים, הוא יוכל לבצע זאת מאותה חגורה והלאה- פנימה. ניתן גם לבצע זאת עם חומר אטימה צימנטי משחתי, במריחה. אך בכל מקרה הפתרון נשמע מוזר משוםשאם תחדור רטיבות אל מתחת לריצוף, כתוצאה מהעיבוי, אותו מטר של יריעה לא ימנע מבעדה להמשיך ולטייל אל מקומות רחוקים יותר.

      מה שלא תחליט- אל תוותר על חגורת ההפרדה. ואם רצונך בבטחון נוסף, בצע מריחה צימנטית (או אפילו ביטומנית) בחלק הפנימי.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן