הוספת הודעה חדשה
  • · איטום יציקת בטטון בטקל

    (סעיד)

    שלום,אני צריך לאטום גג לאחר יציקת בטון "בטקל".הוצע לי לאטום באמצעות סיקה.איני מעוניין ביריעות זפת או כל סוג אחר של זפת.אני גם עתיד לרצף את הגג יותר מאוחר.האם סיקה מתאם או איזה חומר מומלץ לאיטום על "בטקל" שהוא לא ממוצרי זפת.

    • · איטום גג מרוצף עם בטקל

      (גבי)

      שלום סעיד,

      אנא ציין מהו גודל הגג המרוצף.

      השימוש עם "סיקה" (סיקה טופ 107 ?) אינו מומלץ על גגות גדולים אלא רק על מרפסות קטנות. בכל מקרה לא ניתן לבצע אותו על גבי בטקל. על גבי בטקל מומלץ ליישם חומרים ביטומנים (יריעות או חומר ביטומני משחתי, במריחה).

      לא מובן מדוע אתה מעדיף להשתמש בחומרים אחרים.מכיוון שהגג אמור להיות מרוצף בעתיד, ההמלצה היא לאטום עם יריעות , כפי שמתואר במאמר על איטום מרפסות או גגות מרוצפים באמצעות יריעות ביטומניות. אםברצונך להשתמש בחומריםשמאפשרים לבצע את העבודה בעצמך, תוכל להשתמש גם בחומרים ביטומנים משחתיים, על פי המאמר על איטום מרפסות וגגות מרוצפים בחומרי איטום ביטומנים משחתיים(אך לא תוכל להשאיר את החומר חשוף לשמש).

      לחילופין תוכל להשתמש בחומר איטום פוליאוריטני-ביטומני משחתי כגוןהיפרדסמו PB או פוליאוריטני (נטו) כגון היפרדסמו LV.

      שב"ש,

      גבי

      • · איטום בצמנט

        (סעיד)

        שלום,שטח הגג 43 מטר.ויש לי נסיון מועט באיטום עם תערובת צמנטית לאיטום של טמבור שהוכיח את עצמו ואת עמידותו ,לעומת יריעות שחלקים מהם נקרעו בעת הנחת הריצוף .חומרים צמנטים מיושמים בבריכות שחיה ומאגרי מי שתיה כלומר עמידים ואוטמיםמים עומדים ובהצפה אז איך לא יאטמו מי גשם זורמים(יש שיפועים מושלמים בגג)?מכיון שמוצרי סיקה הם האיכותיים מבין החומרים חשבתי להשתמש בהםמה גם שהגג אכן עתיד להיות מרוצף .השטמשתי בצמנט איטום גם מתחת לריצוף וקירות המטבח וגם בחדר האמבטיהוגם על פי המאמר חומרים מאותו סוג יתחברו בצורה הטובה ביותר ,כך שגם הבטון וגם הסיקה הם חומרים צמנטים.

        • · איטום מרפסות עם חומרי אטימה צימנטיים

          (גבי)

          שלום סעיד,

          הדברים שציינת כולם נכונים. אך ישנם פרטים נוספים אותם לא הזכרת.

          1. חומר איטום צימנטי אינו אמור להיות מיושם על גבי בטקל אלא רק על גבי שכבת בטון יציבה.

          2. החומר הצימנטי מומלץ לשימוש במשטחים קטנים של 15- 20 מ"ר מקסימום. ניתן ליישם על גבי משטחים גדולים יותר אם מבצעים תפרי התפשטות כל כ 10 מ"ר, על מנת להמנע מבעיות סדיקה.

          מכיוון שכבר בוצע אצלך בטקל , עדיף שלא לקחת סיכונים וכדאי לעבור למערכת איטום אחרת. על מרפסות או גגות מרוצפים יריעות איטום ביטומניות הן העדיפות. אך תוכל כמובן לבחור בחומר אחר, כפי שציינתי בתקשורת הראשונה.

          לשיקולך, ובהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן