הוספת הודעה חדשה
  • · ניקוי דבק של שליכט אקרילי

    (נועה)

    שלום רב בביתנו החדש נעשה שליכט אקרילי בחדר המקלחת, העבודה נעשתה בצורה חובבנית, מה שהותיר אותנו עם שתי בעיות:1. חלק מהקירות כבר התלכלכו (צבע השליכט בהיר), איך מורידים?נסיון לניקוי עם סקוטץ´ לא פתר את הבעיה. האם ניתן לצבוע מעל? 2. כל המרצפות בבית נמרחו בדבק, שלדברי אנשים שבדקו מקורו בשליכט האקרילי ולא ברובה. הזמנו חברת פוליש שאמרו שניתן לנקות, אנחנו חוששים משימוש בחומצות שיפגמו במרצפות (גרניט פורצלן), בבקשה,נשמח לעצות, איך ניתן לנקות את המרצפות? ממה להיזהר?האם יש דברים שכדאי לשים לב שחברת הפוליש עושה/לא עושה? הרבה תודה מראש על העזרה.

    • · שליכט אקרילי

      (גבי)

      בוקר טוב נועה,

      ניתן לצבוע על גבי שליכט אקרילי אך המראה לא ישאר זהה.הרבה יותר יפה יהיה לבצע שכבה נוספת עליונה של שליכט אקרילי חדש, מאותו סוג וגוון, על גבי השליכט הקיים.

      אם לא הצלחת לנקות את הלכלוך עם סקוץ` + מים חמים וסבון- הרי שתאלצי לבחור באחת משתי האפשרויות הללו.

      לגבי נקיון הרצפה , תחילה יש לאמר שמרצפות גרניט פורצלן אינן סופגות לכלוך והנן עמידות ברוב המקרים מפני פגיעות שכאלה. אם לא הצלחת לנקות עם סקוץ + מים חמים וסבון, אז ניתן לנקות עם חומרים ממיסים כגון טינר או טרפנטין. אך בכל מקרה , על מנת שלא לקחת סיכונים מיותרים, יש לבצע תחילה נסיון במקום נסתר כלשהו. בדרך כלל ניתן לתת לחומר הממיס "לשבת" מעט זמן ואחר כך לשפשף בחוזקה עם סקוץ.

      מומלץ להשתמש עם סקוץ לבן. סקוץ צבעוני משאיר לעיתים סימני צבע אחרי הנקיון, במיוחד כאשר מבצעים נקיון של הרובה שבין האריחים.

      בענין חברת הנקיון ובכלל- יש להזהר מלשפוך ממיס או חומר אחר על גבי הרובה בין האריחים. במיוחד יש להקפיד על כך אם חברת הנקיון תשתמש במים + חומצת מלח, משום שהחומצה מעכלת / ממיסה את הרובה.

      בכל מקרה מומלץ להתקדם בזהירות, תחילה במקום נסתר , ואחר כך להמשיך הלאה. דבק של שליכט אקרילי לא אמור להיות כה קשה להסרה ובסופו של דבר הכתמים ירדו.

      בהצלחה ושב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן