הוספת הודעה חדשה
  • · קיר חיצוני עם חיפוי שייש חברון

    (מתיתיהו)

    בוקר טוב, תודה לתשובה מהירה. קיבלנו הצעות עבור איטום קיר חיצוני שחציו מצופה בשיש חברון וחלק אחר צבע שמתקלף. המחיר נראה יקר אצל אחד וזול מדי אצל השני. מדובר בשטח של 30 מטרים כאשר קטע של 10 מטר מתוכם הנו עם השיש. גובה הבית 3 קומות והכל יבוצע עם סנפלינג. מה הוא הפרט הנכון והמחיר הראוי ? תודה.

    • · קירות חיצונים

      (גבי)

      שלום מתיתיהו, נשמח לעזור אך חסרים מספר נתונים: איזה ציפוי קיים כעת על הקירות הלא מחופים. שפריץ צימנטי חשוף ,שפריץ אקרילי, שפריץ צבוע ? מה כולל המפרט הטכני שעבורו קיבלת מחירים? קירות חיצונים מעבירים רטיבות בדרך כלל כתוצאה מסדקים מסוגים שונים.ראה שני מאמרים באתר לענין זה. הראשון - איטום קירות חיצונים בחומר איטום שקוף מסוג סילוקסן.

      השני - איטום סדקים בקירות וביציקות בטון.הדגש הראשון בעבודות על קירות חיצונים חייב להיות באיתור סדקים אלו ומקומות רגישים אחרים. רק לאחר הטיפול במוקדים אלו יש להמשיך עם התזת סילוקסן או צביעה. ניתן להתיז סילוקסן גם על גבי שייש חברוני אך אותו העקרון תופש גם לעבודות אלו. כלומר - תחילה יש לאטום את כל הפוגות בין הלוחות ברובע אקרילית מתאימה ורק לאחר מכן לבצע את ההתזה. כמו כן יש לטפל בסדקים או חרירים בלוחות עצמן. הערה אחרונה- שים לב שבמקרה של קיום רטיבות מתחת או בסמוך לחלונות יתכן ויהיה צורך בעבודות נוספות לאטימה בין המשקופים לקירות. בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן