הוספת הודעה חדשה
  • · אני מתנצל אבל שאלתי לא הובנה, ולא היה עליה תשובה קודם.

    (שלמה)

    בוקר טוב וסליחה

    אני חש שסבלנותך הידועה לשבח כבר מגיעה לקיצה. אך פשוט דברי לא הובנו. ואת השאלה ששאלתי לאחרונה לא שאלתי קודם ולא היתה תשובה לזה בתקשורות הקודמות.

    אנסה להסביר שוב: קטע מהקיר הרטוב הוחלק עם חול מחצבה,וזהו חלק מקיר אחד שלם, וברגע זה כל הקיר מיושר באופן אחיד, אלא שחלקו בחול ים וחלקו בחול מחצבה. המקום שהוחלק בחול מחצבה סדוק פה ושם (ויותר מהמקום שהוחלק בחול ים). לדבריך לא עושים החלקה עם חול מחצבה. כעת אם אחליק את אותו הקטע בחול ים כנדרש, הרי הקיר השלם לא יהיה אחיד, כי הקטע שאחליקו מחדש יהיה ממילא עבה יותר ויבלוט.

    לשאלה זו לא היתה תשובה כלל. כי אמנם כתבת שבמקום שיש סיקה אין צורך כלל לחזור ולהחליק, אבל שם דיברת כשעשוהחלקה בחול ים ורק ביחס המשונה, ולא כשעשו החלקה בחול מחצבה. ואדרבה כתבת קודם במפורש שהחלקה לא ניתן לעשות בחול מחצבה, וא"כ לכאורה דין הקטע הזה כדין מקום שלא הוחלק, ואי אפשר לעשות עליו סיקה עדיין.

    תודה ושוב סליחה!

    • · איטום חדר אמבטיה

      (גבי)

      שלום שלמה,

      הכל בסדר.

      כפי שהסברתי באחת התקשורות הקודמות - תוכל לבצע את האיטום עם הסיקה טופ גם על הקירות שבהם בוצעה החלקה עם מלט וחול-מחצבה. זה פותר לך את הבעיה .

      מומלץ להשתמש עם רשת אינטרגלס בין השכבות של חומר האיטום.

      בקירות אחרים, אשר עליהם לא תבוא שכבה של סיקה טופ, שכבת המלט עם החול-מחצבה איננה מספיקה משום שהיא איננה אוטמת היטב. במקרה זה כדאי לבצע שכבת החלקה / הרבצה נוספת מעל גבי הקודמת, עם מלט וחול ודבק.

      אני מקווה שזה עונה על השאלה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן