הוספת הודעה חדשה
  • · בידוד גג עם יריעות ביטומניות

    (אבי אלגזי)

    ראשית, תודה על אתר המועיל, התשובות המאמרים ומידע הרב!אני מעונין בבידוד טרמי של גג דירתי. מדובר בגג שטוח של כ80 מ"ר אטום בריעות ביטומניות בנות כשנתיים.שאלותי1. האם יש לשטת "גג הפוך" יתרון מהותי ע"פ הלבנה, שיצדיק את ההוצאה - כ100 ש"ח למטר?2. האם שימוש במולטיגג עדיף ע"פ מלבין אקרילי? האם הוא "ידידותי" יותר מבחינת רעילות ודליקות?תודה

    • · בידוד גג על יריעות

      (גבי)

      בוקר טוב אבי,

      ותודה גם לך.

      1. לשיטת גג הפוך יש יתרון מאוד משמעותי על פני הלבנה. כיסוי הגג עם לוחות בידוד וחצץ מחזיק מעמד עשרות שנים מבחינת הבידוד ואף מבודד טוב יותר. לעומתו, שיטת ההלבנה מאבדת מהאפקטיביות שלה ככל שחולף הזמן והצבע מתיישן, מתלכלך ומאבד מכושר החזרת הקרינה שלו. באופן מאוד כללי ניתן לאמר שיש להלבין את הגג עם שכבת צבע חדשה ובוהקת מדי כ 3-4 שנים לפחות. אך איכות הבידוד יורדת בכל שנה מעט יותר, בהדרגה.

      גג הפוך אגב יש ליישם רק על גבי יריעות ולא על מולטיגג (שבשאלתך העליונה).יש לבצע בדיקת הצפה לפני הבצוע משום שבצוע תיקוני איטום בגג הפוך הם עסק יקר מאוד.

      2. מולטיגג אינו בהכרח עדיף עלפני צבע אקרילי מבחינת כושר ההלבנה שלו. הוא עדיף מבחינת כושר האיטום שלו. שני החומרים ידידותיים באותה המידה, אני מניח.

      יום טוב,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן