הוספת הודעה חדשה
  • · גינת גג

    (לינדה)

    חג שמח,

    חשבנו לבצע על גג הבית גינה ירוקה. המדרגות אל גג הבנין (שתי קומות) יהיו ממתכת על הקיר האחורי של הבית. על גג הבית רצינו לעשות גינה ירוקה ופינת ישיבה עם פרגולה. לא אמורה להיות לנו בעיה עם העירייה כי מדובר על פרגולה בלי כיסוי של כל שטח התקרה, אבל אנו רוצים לעשות גם גג מרוצף על חלק מהשטח שלא תהייה בו גינת גג. השאלה היא איזו צורה של איטום אנו צריכים לתכנן ומה מחירה של גינה על גג מסוג כזה. גג הבית הוא בשטח של 120 מטרים ומתוכו 80 מטרים גינת גג והשאר מרוצף. תודה רבה על עזרה והכוונה.

    • · איטום וניקוז גינת גג

      (גבי)

      שלום לינדה,

      גינת גג מחייבת תכנון ובצוע מדוייקים.

      תחילה יש לבצע עבודות איטום עם יריעות ביטומניות, בשתי שכבות, ורצוי עם שכבת זפת לפני כן. לאחר סיום עבודות האיטום חובה לבצע בדיקת הצפה למשך 72 שעות.

      על גבי יריעות האיטוםמניחים יריעות ניקוז להגנה על האיטום. יריעות אלה מיועדות במיוחד עבור גינות גג והן גם אוגרות כמות מים בתוכן עבור ההשקייה, באמצעות שקעים שנמצאים על גבי היריעה. בנוסף יש לפרוס יריעה נוספת נגד חדירת שורשים.

      מומלץ לקבל הצעות מחיר ממספר קבלנים ולתאם את כל זה עם חברות לגינון ועם קונסטרוקטור אשר אמור לייעץ בנוגע למשקל שמותר להניח על הגג. המשקל המותר / עובי האדמה- יקבע גם את סוג הצמחיה שיהיה אפשר לגדל על גג הבנין. כך שבהחלט מומלץ לתאם את שלושת הגורמים מראש. רק לאחר מכן ניתן לתת מחיר מדוייק לעבודות.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן