הוספת הודעה חדשה
  • · בהמשך להודעתי הקודמת

    (חנין)

    לגבי שלום רב ותודה רבה על המהירות במתן תשובה?

    אציין כי כפי שנראה הצנרת חודרת ישירות לריצוף אין שכבת בטון או צינור פלסטיק מעלבנקודת החדירה. נראה שהצנרת יוצאתישר מהריצוף מצופה בבידוד ונייר דבק.מסביב יש מעט בטו בגובה הריצוף.

    האם לדעת מהעובדה שהמים שמטפטפים חמים ניתן להניח שהמים חודרים לשכבת הבידוד(הספוגית) ועוברים דרכה עד שמטפטפים פנימה, דהיינו בתוך הבידוד ולא בין הצינורות? כמו כן האם מעובדה זו ניתן להניח שנקודת החדירה של המים היא למעשה מעל הריצוף ולא מתחתיו?

    האם ניתן לבצע את הצעתך מעל הריצוף? והאם חותכים רק בנקודת החיבור לריצוף בלבד? האם ניתן ךהשתמש בחומר "פילקוט" של יעקבי" במקום החומר שהצעת וכן גם שהמקום רטוב (כתוב על האריזה שניתן).

    סליחה על הטרדה ובתודה מראש על תשובתך. האם לדעתך הדבר יפתור את הבעיה שכן אני מאד מודאגת המים מטפטפים בתדירות גבוה והאם יש בכך סכנה (עם הצינורות אמרת שיש קווי חשמל).

    • · צנרת חודרת, מרפסת מרוצפת

      (גבי)

      שלום חנין,

      הדרך הנכונה לתיקון נקודת החדירה היא מתחת לריצוף, במקום בו הצנרת חודרת אל הגג. לא לגמרי ברור מהתאור שלך מה בדיוק בוצע שם ומהן אותו מילוי בטון שבוצע מסביב לצנרת. האם אותו מילוי בטון בוצע בזמן הבניה, או שהצנרת הועברה בגג בשלב מאוחר יותר ?

      החומר שציינת איננו מספיק טוב לפתרון הבעיה משום שהוא חומר נוזלי מדי ונחוץ חומר סמיך ("מסטיק") שלא ינזול בין הצינורות. תוכלי להשתמש בו כעזרה ראשונה מיידית, אך לפתרון מקצועי יהיה כנראה צורך לפרק את הריצוף (או את הבטון) סביב אותו האזור ולבצע את האיטום מתחת לריצוף, משום שקיימת רטיבות מתחת לריצוף ואם אין שם איטום טוב- היא תמשיך לחדור פנימה,אוליבכמויות קטנות יותר.

      כפי שתארתי בתקשורת הקודמת, יש לקלף את הציפויים מהצינורות כולל את הבידוד שלהם, סמוך לנקודת החדירה אל הבטון. מקלפים קטע של כ 10 ס"מ בלבד.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן