הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מקלחת

    (רונן)

    שלום,אני משפץ בעצמי בימים אלו מקלחת קטנה בדירה שלי. מדובר במקלחת של כשלושה מטרים על מטר, בגובה של כשני מטרים וחצי שבנויה כך: דלת באמצע, מול הדלת בקיר הנגדי נמצא כיור, בצד ימין המקלחת (לא מקלחון של ממש) ומצד שמאל שירותים. מאוד בסיסי פשוט ולא גדול מדי.כרגע המקלחת לאחר אינסטלציה חדשה, לאחר שהריצפה פורקה והקרמיקות פורקו מהקירות גם כן והקירות עצמם אינם חלקים בגלל הקרמיקה שהוסרה. הכוונה בהמשך להדביק קרמיקה בכל היקף המקלחת עד גובה של כשני מטרים.כעת הגיע זמן האיטום, ניסיתי לחשוב על כל אספקט של איטום שנדרש במקלחת.לפי מה שהצלחתי ללמוד מהאתר שלכם אני נדרש לבאים: ביצוע רולקות בכל היקף המקלחת, יציקת חגורת בטון אטומה בסף הדלת, איטום הריצפה בחומר ביטומני משחתי, החלקת הקירות איזור המקלחת בתערובת של מלט 1:2, מריחת חומר איטום צמנטי בקירות המקלחת ו... זהו, נראה לי.האם נדרש עוד משהו ?במידה ואתעצל ואקח קבלן איטום, בכמה מוערכת עבודה כזו ?האם גם אתם מבצעים גם עבודות כאלו בהיקף קטן ? במידה וכן האם אתם עובדים באיזור רחובות ?תודה מראש.

    • · מקלחת - קירות ורצפה

      (גבי)

      שלום רונן,

      הבנת היטב את סדר העבודה.

      אם תרצה, תוכל גם לבצע את האיטום של הרצפה עם החומר הצימנטי, וע"י כך לחסוך את הצורך ברכישת שני חומרים שונים.

      כמו כן ישנה אפשרות לבצע את האיטום על הקירות רק באזורים בהם ישנו מגע ישיר עם מים (מקלחון וכיור) ובשאר השטח להסתפק באותה תערובת צימנטית ולהכניס בתוכה דבק לטקס.

      שים לב שיש להשתמש עם דבק לקרמיקה שמסוגל להאחז על חומר האיטום הצימנטי.

      בדרך כלל איננו מבצעים עבודות מסוג זה אך תוכל להתקשר למשרדנו ויתכן שנוכל לבצע. אם עדיין לא יצקו רולקות וחגורת הפרדה מתחת לדלת אז יהיה צורך להגיע למקום פעמיים, כך שהעלות תיגדל... בכל מקרה נשמח לעזור הלאה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן