הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה מתקרת האמבטיה

    (איריס טל)

    אנו גרים בקומה שניה מתוך שלוש, לפני כחודשיים השכנה מעלי עשתה שיפוץ במקלחת, לפני כשבוע וחצי היתה הצפה במקלחת שלה. האינסטלטור ששיפץ את המקלחת, סדר את ההצפה וכיומיים לאחר מכן החלה נזילת מים בתקרה שלנו. לאחר מספר ימים בחוסר בררה האינסלטור הרים מספר קרמיקות מהרצפה והסתבר שיש חור בצנרת של המקלחון, הוא סגר את החור, אך לצערי עדיין יש טפטוף(באותה רמה כמו שלפני)מה ניתן לעשות? אודה על תשובתך הדחופה.

    בתודה מראש, איריס

    • · מקלחת , נזילה בתקרה

      (גבי)

      שלום איריס,

      מהתאור שלך נשמע שהבעיה לא טופלה היטב, מבחינת האינסטלציה או מבחינת הטיפול בהצטברות של הרטיבות שנוצרה מתחת לריצוף של אותה מקלחת.

      טיפול נכון שבמקרה המתואר כולל תחילה את תיקון הצנרת ולאחר מכן החלפה של החול הרטוב שנמצא מתחת לריצוף של אותה מקלחת. אנ משער שהקבלן פשוט ניסה לתקן את הצנרת מבלי להכנס להוצאות הכרוכות בהרמת הריצוף במקלחת. כמו כן יתכן שישנה בעיה באיטום של המקלחת , אך זה איננו ודאי.

      אם הטפטוף איננו פוסק והקצב שלו אינו פוחת אז תחילה יש לחשוד בכך שהתיקון של האינסטלטור לא היה טוב. אם הקצב של הטפטוף פוחת אז כנראה שהבעיה של הצנרת נפתרה ושעדיין ישנה הצטברות גדולה של רטיבות -שלא טופלה. במקרה זה מומלץ להרים את הריצוף במקלחת, להחליף את המילוי שמתחת לריצוף ולרצף מחדש. יש לבדוק באותה ההזדמנות אם קיים איטום מתחת לריצוף.

      שימי לב שעיקר הנזקים יכולים להיווצר דוקא בדירה של השכן. אם לא בוצע איטום טוב אז אותה רטיבות תנדוד הלאה אל מתחת לריצוף של חלקים אחרים בדירתו ותגרום לנזקים.

      בהצלחה,

      גבי

      • · בועות שנוצרו בחדרים הסמוכים לחדר האמבטיה

        (איריס טל)

        בעית הרטיבותבתקרת המקלחת, שנוצרה מדירת השכן מלמעלה נפתרה, השכן הרים חלק מהרצפות, סתם את החור בצנרת, והחליף את החול,לאחר יומיים סגר חזרה את הריצוף. בכל החדרים הסמוכים למקלחת בדירה שלי(מתחת לשכן)נוצרו בועות בתקרה(שני חדרי שינה ובמסדרון,בחדר שצמוד למקלחת נוצרו בועות ממש גדולות בחצי התקרה שצמוד למקלחת). במקלת יש מעט בועות וכן החלה להווצר מעט ירקת ממה לדעתך נוצרו הבועות? מה ניתן לעשות?

        • · בועות בתקרת לאחר חדירת רטיבות

          (גבי)

          שלום איריס,

          כפי שהסברתי בתקשורת הקודמת- הרטיבות בדירה של השכן נדדה מתחת לרצפה אל שארהאזורים בביתו. כתוצאה ממנה נרטב הבטון של התקרה ונוצרו אצלך בועות והתנפחויות בצבע.

          יש לגרד את אותן בועות ולראות אם התקרה יבשה מתחת לשכבת הצבע (מתחת לבועות). אם ישנם מים בתוך הבועות (ולא רק אויר) אז המצב חמור עוד יותר ומצביע על נוכחות גבוהה מאוד של מים ממש, מתחת לריצוף של השכן. אם מדובר על קילופי צבע בלבד והאזור יבש או מעט לח, ניתן לתקן את המקומות הנחוצים ולצבוע מחדש. מומלץ תחילה לקלף את הבועות ולתת פרק זמן של מספר שבועות לייבוש הלחות.

          הבעיה, כפי שציינתי בתקשורת הקודמת- גדולה הרבה יותר אצל השכן...

          נשמח לעזור הלאה.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן