הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גגות

    (ראובן בן משה)

    תחילה- תודה על המאמרים באתר. לאחר שקראתי אחדים מהם וברצוני לשאול לגבי איטום גגות בעונה זו של השנה. האם יש משמעות לעונת השנה בבחירת חומרי איטום לגגות ? מדובר בגגות של 3 מרפסות קטנות ומרפסת נוספת אשר מיועדת להיות מרוצפת בשנה הבאה בלבד או זו שאחריה (עקב בעיות תקציביות).

    • · איטום גגות בחורף

      (גבי)

      שלום, אין משמעות לעונות השנה בבחירת מערכת האיטום. כעקרון מומלץ לחכות לקייץ, במיוחד בשלב זה של השנה מכיוון שהיציקות כבר רטובות ועדיף לתת להן להתייבש ולבצע את האיטום רק אחר כך. המערכת הטובה ביותר לאיטום במרפסות (במיוחד בזו שמיועדת לריצוף) הינה באמצעות יריעות ביטומניות. אגב- קיימת משמעות לבחירת חומרי האיטום במקרה שברצונך לבצע איטום חלקי זמני, עקב זמני-ייבוש שונים (לדוגמא- חומר איטום צימנטי ניתן לבצע גם על גבי בטון לח או רטוב). אך לא הייתי משנה את המפרט הטכני הרצוי רק לשם מטרה זו, אלא אם כן מדובר במצב חרום שיש לפתור אותו באופן מיידי. באם תפרט יותר - אולי נוכל להיות יותר מדוייקים. בכל מקרה בהצלחה עם הבניה.

      • · תודה,

        (בן משה)

        אין דחיפות בהולה לפתרון נזילות מכיוון שהכל ממש בבניה. יש כתמים לחים של רטיבות מתחת לשתי מרפסות אבל זה לא הגיע לכדי טיפטוף ובכל מקרה הקומה שמתחת רק בתחילת שלב הטיח. האם מומלץ לבצע פעולת איטום צימנטית כמו שתארת למקרי חרום או שיותר טוב להשאיר הכל כמות שהוא למרות זאת ? האם לא יגרם נזק בגשמים שעוד עתידים לבוא עלינו ? ראובן.

        • · מרפסות

          (גבי)

          שלום שוב, אין טעם בביצוע איטום זמני ולא אמור להגרם נזק משמעותי כתוצאה מהרטיבות (שממילא קיימת). עדיך לחכות חודש נוסף ולבצע את העבודות לאחר ייבוש השטח. אגב, את עבודות ההכנה הצימנטיות (רולקות ושיפועים) אתה יכול לבצע גם בחורף וזה יכול לסייע להפחתת הרטיבות. בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן