הוספת הודעה חדשה
  • · משטח גרנוליט.

    (מנהל אחזקה)

    שלום, יש לנו משטח רטיבות שמעביר רטיבות לקומה שמתחתיו (מחסנים). מדובר בשטח גדול יחסית של כמה מאות מטרים עם תפרים וסדקים. בכל שנה יש נזילות שחלקו נפתרו באמצעות אטימת התפרים והסדקים אבל הבעיה חוזרת כל שנה ומספר מקומות לעולם לא הפסיקו לנזול. בנוסף ישנן אדניות צמחים בצידי המשטח שיתכן וגם הן חלק מהצרה. האם קיים חומר שניתן למרוח על כל המשטח ? שמעתי שיש חמרים שמתנפחים בתוך הבטון ועוצרים את המים. האם ידוע לכם על כך ? מה המלצתם ? וגם- האם ניתן לבצע עבודות אלו גם בחורף ? בברכה- דויד.

    • · נזילות ממשטחי גרנוליט.

      (גבי)

      שלום דויד, נזילות ממשטחי גרנוליט דינם כדין משטחים מרוצפים רגילים. לא ניתן לדעת את מקור החדירה של המים על פי מיקומה של הרטיבות וניתן רק לבצע נסיונות כפי שביצעתם כבר. הדרך היעילה ביותר לטיפול בבעיה הינה באמצעות הרמת המשטח ואיטום מתחתיו באמצעות יריעות ביטומניות. כמובן שמדובר בעבודות בעלות גבוהה. לחילופין, אך בערבון-מוגבל בהחלט- ניתן לבצע אטימה של תפרי התפשטות ושל סדקים במשטח. יש לפתוח את כל התפרים באמצעות דיסק חשמלי לעומק ולרוחב מתאימים ואין להסתפק במריחת חמרים גמישים מעל גבי הסדקים או התפרים. לאחר איטום התפרים ניתן להספיג את כל המשטח בחומר איטום שקוף כגון סילוקסן או בסילרים אחרים. לגבי איטום האדניות הסיפור שונה ויש לרוקן את האדניות מצמחיה ולאטום הכל מחדש. אנא ראה מאמרים בענין איטום אדנית או איטום גגות מרוצפים במדור מפרטי איטום ושיקום נשמח לעזור הלאה ובהצלחה.

      • · תודה. אפשר לאטום גם בחורף

        (מנהל אחזקה)

        את המשטח והאדניות ?

        • · אפשר לבצע אטימה לאדנית ולתפרים

          (גבי)

          אבל לא ניתן להספיג את משטחי הגרנוליט עם סילוקסן כל עוד המשטח לח או רטוב. ככה שיתכן שכדאי להמתין לקיץ עם כל העבודות. לשיקולך ובהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן