הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות

    (זולייט)

    איטומן שלום,

    יש לי שתי בעיות , הראשונה היא שיש לי רטיבות בחדר ישיבה על כל הקיר שזהו קיר חיצוני. לפני עשר שנים הייתה לנו פיצוץ בצינור של שכנים שעבר לאורך הקיר של הבית שלי. הנושא טופל וכל הצנרת עברה לחיצונית ואף החלפנו את הצנרות בבית. מאז הקיר כל הזמן רטוב הבאנו מס` אינסטלטורים ולא הבינו בדיוק מאיפה . הם טענו שאולי בגלל שזה קיר חיצוני זה נגרם בגלל הגשם. האם זה לא צריך לקרות לכל השכנים (וזה לא כך). עלי לציין שתקנו את בעיית המים לפני שנים החליפו את החול הרטוב מתחת למרצפות אך לדעתי לא הוציאו את כל החול האם זו יכולה להיות הסיבה.

    שאלה שניה יש לי מרפסת גדולה מרוצפת עם אדניות .רק בצד ימין של המרפסת שזה יוצא הגג של המטבח של שכנה למטה , יש כנראה רטיבות לפי טענת השכנה. איך אני יכולה לאטום מרפסת מרוצפת שיש עליו אדניות (שכרגע הם מיובשות ואין השקייה). הקירות במרפסת הם פתיתי שיש במרצות השנים מתחיל להתפורר וגם אותו אני רוצה להחליף אך איני יודעת במה עדיף (בשל גשמים) אודה לך על תשובתך ועזרתך.

    • · מרפסת, קיר חיצוני, אדניות

      (גבי)

      שלום זולייט,

      הזכרת מספר בעיות וחובה לבדוק אתכולן בשטח עצמו. באופן מאוד כללי אפשר להניח מספר דברים.

      קיר חיצוני :

      התיקון של הצנרת בוצע, על פי דבריך, לפני 10 שנים. כך שכנראה שמדובר בבעיה של איטום בקיר החיצוני, ולא בבעיה של הצנרת. אם הרטיבות מופיעה רק בחורף אז הדבר כמעט ודאי.

      מרפסת עם אדניות:

      נשמע שיש שם בעיה שלא יהיה קל או זול לפתור אותה. חדירת הרטיבות יכולה לבוא מאותן קירותהמצופים בפתיתי-שיש ("מרמרינה"), או מהאדניות, או מפגם בשכבת האיטום אשר נמצאת מתחת לריצוף.

      יש לבדוק זאת בשטח ולנסות לזהות את המקור לחדירת הרטיבות, אולי אף באמצעות בדיקת הצפה של האדניות ושל השטח המרוצף. אך מהתאור שלך של המצב- סביר להניח שיהיה צורך בעבודות נרחבות שיכללו את הסרת הציפוי מהקירות ואף את הסרת כל הריצוף במרפסת. חובה לבדוק את כל זה בשטח והאמור הנו רק תאור כללי מאוד של האפשרויות.

      נשמח לעזור הלאה.

      שבוע טוב,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן