הוספת הודעה חדשה
  • · הדבקת קרמיקה בתקרה

    (איתן)

    שלום,אני משפץ מקלחת ומתכוון להדביק קרמיקה גם על התקרה.ידוע לי שזה לא משהו נפוץ, אבל אני מעדיף ככה.הכרתי בעל מקצוע שהיה רצף אומן וידע לבצע זאת בהצלחה על כל משטח, אבל הוא לא איתנו יותר.רוב בעלי המקצועות שביקשתי מהם לבצע כזה אמרו שאין להם ניסיון בעבודה כזו.כשבדקתי קצת, הבנתי שאחת הסכנות בהדבקה כזו היא שהרטיבות התמידית והאדים במקלחת חודרים את הקרמיקה ולאט לאט מחלישים ומפוררים את חומרי ההדבקה ואת המצע שעליהם הם נשענים עד שהקרמיקה נופלת. מה גם שהבנתי שבהרבה מקרים של הדבקה לתקרה, החומרים לא מתקשים ומדביקים בצורה האופטימלית כי בזמן שהם מתקשים ומתייבשים כוח הכבידה עושה את שלו.מה הדרך הכי יעילה ובאילו חומרים כדאי להשתמש כדי להימנע מהבעיות שצוינו ?

    • · קרמיקה בתקרה

      (גבי)

      שלום איתן,

      קרמיקה, או פסיפס, מתבצעים על גבי תקרות בהרבה מקומות. למשל : בקרניזים חיצוניים בבנינים שמחופים בקרמיקה. יתרה מזאת- מדביקים גם אלמנטים הרבה יותר כבדים מקרמיקה, כגון לוחות שייש או אבן. כך שלא מדובר עלמשהו חריג.

      רטיבות מאדי המקלחת גם היא ענין שלמה בכך,בהשוואה לאריחים בבריכת שחייה , למשל.

      כמובן שיש להקפיד על עבודה נכונה , הכנה טובה של התשתית ועבודה על פי הוראות היצרן.

      הדבק שיש להשתמש בו הוא דבק המתאים לשימוש חיצוני.מומלץ להשתמש בדבק שמיועד לאריחי גרניט פורצלן משום שהוא חזק יותר מהדבק הרגיל. ראה קישור לאתר של חברתגילאר, לדבק מסוג סיקה סראם 205.תוכל גם להיוועץ עמם ישירות.

      בברכה ושב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן