הוספת הודעה חדשה
  • · צביעה אטומה בחדרי אמבטיה

    (דודו)

    גבי שלום

    בביתי החדש איני יכול לסבול מראה של אריחי קרמיקה, אני מדמיין את חדר האמבטיה צבוע כולו.

    האם ניתן להחליף את האריחים בצבע? ממש חשוב לי למצוא פתרון לנושא זה.

    אמר לי מישהו כי ניתן למרוח את הקיר עד לגובה 2 מטר בחומר אוטם כלשהו (איני יודע על איזה חומר הוא דיבר) ועליו לצבוע בצבע שמן אטום במספר שכבות. את שאר הגובה לצבוע בצבע "נושם" אנטי פטרייתי בכדי שלא יווצר עובש/או שאר גידולים.

    דבר נוסף , ברשותי מאגר מים מבטון, האם עדיף לכסותו באולטרסיל של מיסטר פיקס , של טמבור/שרפון או חומר אחר מועדף? כמובן חשוב שיהיה מאושר למי שתיה

    תודה מקרב לב

    דודו

    • · צביעת חדרי אמבטיה, איטום מאגר מים.

      (גבי)

      שלום דודו,

      חדרי רחצה:

      אפשר בהחלט לצבוע את הקירות כפי שאתה מעדיף. ישנם רבים כמוך שאינם אוהבים את מראה הקרמיקה על גבי כל השטח והצבע או אפילו שליכט צבעוני, ניתנים לבצוע במקום הקרמיקה.

      יחד עם זאת, באזורים הרטובים (במקלחון או בקיר שליד האמבטיה) מומלץ לבצע קרמיקה.

      בכל מקרה יש לבצע את האיטום לפני הבצוע של הקרמיקה או של הצבע. האיטום נעשה תמיד , בשלב הבניה, במסגרת הבצוע של שכבת הטיח. כך שניתן להניח שכבר ישנה שכבה של טיח אוטם בקירות, אך יש לוודא זאת עם הקבלן.

      פרטים נוספים תוכל למצוא גם באתרים של נירלט, יעקובי וטמבור. כאמור, מלבד צביעה, ניתן גם לבצע ציפויים אחרים יפים כגון שליכט צבעוני / טיח אקרילי/ מינרלי- ועוד.. למעשה, כל הציפויים שמתאימים לקירות חוץ מתאימים גם לאמבטיה. אלא שבמקרה של צביעה רצוי להוסיף לצבע חומר נגד עובש (או להשתמש בצבע יעודי כגון אקרינול).

      איטום מאגר מים:

      ניתן להשתמש באולטרה סיל של מיסטר פיקס או בחומרים מקבילים. החומר שאנו נוהגים להשתמש בו ולהמליץ עליו הוא "סיקה טופ 107", של חברת סיקה (היבואן- גילאר), שאף הוא מאושר למאגרי מי שתיה. יש לעקוב אחר הוראות היצרנים ולבצע הכנה מתאימה של התשתית. לשלבי ההכנה חשיבות רבה מאוד. להדרכה ראה את המאמר על איטום אדניות בחומר איטום צימנטי, שבעקרון זהה לגמרי למפרט של אטימת מאגרי מים. מומלץ מאוד : לבצע את האטימהעם רשת אינטרגלס בין השכבות של חומר האיטום, על גבי כל השטח של הרצפה והקירות. אטימה טובה תחזיק מעמד עשרות שנים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן