הוספת הודעה חדשה
  • · זפת חם בחדרים הרטובים

    (רעות)

    הציעו לי לאטום חדרים רטובים בזפת חם במקום בסיקה , איש האיטום טוען שהיות ומדובר בבית חדש שעדין לא התייצב, יתכנו סדקים ברצפה שיסדקו את שכבת הסיקה ולכן עדיף זפת חם שישפך על צינורות הדלוחין המבוטנים.אנחנו לא מתלהבים מזה, נראה לנו שבמקרה שתהיה בעיה בצנרת מתחת לשכבת האיטום הזו נהיה בבעיה לא קטנה.

    רב הבתים שנבנו בסביבה השתמשו בסיקה טופ, חלק עשו את האיטום בעצמם - רולקות + 2 שכבות סיקה.האם יש נכון בדבר? האם בבניה חדשה יתכנו בעיות איטום עם הסיקה?האם כדאי לבצע את האיטום בעצמנו ובכך להקפיד יותר על הנעשה?

    • · מקלחות, בית בבניה

      (גבי)

      שלום רעות,

      בבתים חדשים אכן קיים חשש גדול יותר מסדיקה, אך בחדרי רחצה ובשטחים קטנים לא אמורה להיות כל בעיה ומעולם לא נתקלתי בבעיהשכזו. (הבעיה אכן קיימת כאשר מדובר על שטחים גדולים מאוד).

      יש ליישם רשת אינטרגלס בין השכבות של החומר, לפחות באזור הרולקות, ורצוי גם על גבי הבטון שמעל לצנרת, אם כי שם הבצוע קשה יותר. אם באפשרותכם לבצע את העבודה בעצמכם תוכלו לעשות כן, אך יש לבצע את העבודה בדיקנות, כולל את עבודות ההכנה. ראי מפרטים לאיטום מקלחות במדור המפרטים הטכנים.

      כמו כן ניתן לראות מפרטים של חברת סיקה, באתר הבית של חברת גילאר.

      אגב, לא ברור מדוע הקבלן בוחר להשתמש דוקא בזפת חם ולא בחומרים ביטומנים משחתיים- קרים (כמו מסטיגום למשל). האם אמורה להתבצע בבית עבודת זיפות עם זפת חם, במקומות אחרים, ולכן הקבלן מעדיף לזפת ? הזיפות יהיה פחות טוב מהחומרים האחרים.

      יום טוב,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן