הוספת הודעה חדשה
  • · בחירת סוג איטום

    (מוטי א)

    שלום למנהל הפורום!!

    אנו עורכים שיפוץ כללי לבנין משותף , הגג ברובו מרעפים ובחלקו הקטן כ-40 ממ"ר מבטון חשוף שעליו מונחים7 מערכות סולאריות והדודים (די צפוף) ,

    במפרט לשיפוץ רשמתי ביצוע איטום בעזרת יריעות (כיום יש זפת ישנה וסדוקה) ואולם בעלי המקצוע שהגיעו לתת הצעות מחיר נבהלו מהעבודה במקום הצפוף וכמעט כולםניסו לשנע אותי לאטום עם זפת חם- בטענה שהיעילות של יריעות במקום הקטן היא בעייתית עקב הקושי להרים דודים ואם לא יורמו הדודים יצטרכו לבצע חיתוכים רבים שיפגעו ביעילות האיטום.

    שאלתי האם להתעקש על יריעות?

    • · גג קטן, ריבוי דודי שמש.

      (גבי)

      שלום מוטי,

      הקבלנים צודקים. לא ניתן לאטום גג שכזה עם יריעות ביטומניות מהסיבות שפרטת. עדיף , אכן, להשתמש בזפת חם, בשתי שכבות ועם רשת אינטרגלס או פיברגלס בין השכבות. גם כך העבודה תהיה קשה מאוד לבצוע.

      לעיתים , בהתאם לתנאים בשטח, אפשר גם לעבור לחומרים מתקדמים יותר. לדוגמא : חומר מסוג מולטיגג או מאסטרגג, אך אפשר להשתמש באלו רק במידה ואיןשום שלוליות על אותו גג (מה שמאוד מוטל בספק לנוכח ריבוי הדודים / המכשולים למעבר המים). חומר אחר שאפשר להשתמש בו הואחומר פוליאוריטני משחתי כגון פוליאורה, אך מחירו יקר מאוד.

      כך שכללית - ניתן לבצע זיפות ורצוי לבצע לאחריו הלבנה בצבע אקרילי לגגות, שתחזיק מעמד מספר שנים. ראה גם את המאמר על זיפות גגות.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן