הוספת הודעה חדשה
  • · מרפסת נוזלת !

    (אסנת)

    אנא עזרתכם הדחופה בפתרון מיידי ומהיר . יש לי נזילה מתחת למרפסת שהתחילה בגשמים האחרונים. אני מחפשת פתרון מהיר , איזשהו חומר איטום שאפשר למרוח לבד על המרצפות באופן מיידי כך שהחורף הזה לא יכנסו יותר מים. בקיץ ממילא אחליף ריצוף כי אני מבינה שאין ברירה. לעכשיו אני רק רוצה פתרון זמני מהיר שיעצור את הטיפטוף הבלתי פוסק של המים. אנא עזרתכם המהירה.

    • · אטימה על גבי ריצוף קיים.

      (גבי)

      שלום , ניתן ”למרוח” חומר איטום ביטומני או צימנטי על גבי המרצפות הקיימות, אך כאמור- זהו פתרון זמני לגמרי. לא ציינת את סוג הריצוף הקיים במרפסת. האם ריצוף תרצו (בלטות) או קרמיקה / גרניט פורצלן ? חומר ביטומני שאפשר למרוח הנו מסטיגום (של חברת ביטום) או אלסטוברש (של חברת פזקר). קיימים גם חמרים דומים אחרים שניתן לרכוש אותם בטמבוריות השונות, אך הנ”ל עדיפים. בכל מקרה אין להשתמש ב ”זפת קר”. בנוסף ניתן לאטום בחומר איטום צימנטי כגון סיקה טופ 107, (במיוחד במקרה של מרצפות טרצו ישנות). כאמור- הנ”ל מהווה פתרון זמני בלבד לתקופת הגשמים הקרובה ובהנחה שמקור הרטיבות אכן אותר. איטום מסוג זה לא יחזיק מעמד יותר ממספר חדשים. (יתכנו בנוסף גם גורמים נוספים לרטיבות כגון ליקוי במרזב או בקירות סביב המרפסת). את עבודות האיטום יש לבצע ביום שמש וללא גשם למשך 24 שעות. בהצלחה.

      • · תודה. מדובר בבלטות ישנות.

        (אסנת)

        איזה חומר עדיף ? הצימנטי ? איזשהן הוראות מיוחדות ? תודות.

        • · כן, בחומר צימנטי.

          (גבי)

          עדיף בחומר הצימנטי במקום הביטומני- על גבי מרצפות טרצו. אין הוראות מיוחדות משום שכל העבודה זמנית לחלוטין. כך שיש פשוט לנקות את השטח ולמרוח שכבה על הכל ולמלא חריצים ופוגות בין הבלטות והפנלים. הכנת החומר על פי ההוראות שלו. כאמור- הנ”ל מהווה עזרה ראשונה לזמן קצר. אי אפשר לקרוא לזה ”עבודת איטום” אך זה יכול לעזור לחורף הקרוב (ללא בטחון). בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן