הוספת הודעה חדשה
  • · איטום חדרים רטובים

    (רון)

    קראתי אצלכם כי אתם ממליצים על הנחת רשת אינטרגלס בין שכבות האיטום

    למה זה טוב?

    כמה זה מייקר את העבודה?

    תודה

    • · רשת אינטרגלס, חדרים רטובים.

      (גבי)

      שלום רון,

      השימוש ברשת אינטרגלס הכרחי , לפחות בנקודות מסוימות, כאשר מבצעים אטימה עם חומר צימנטי משחתי. כאשר מבצעים את האטימה עם חומר ביטומני משחתי ניתן לוותר על השימוש ברשת, משום שהחומר הביטומני כשלעצמו מאוד גמיש.

      (לא ציינת עם איזה חומר אטימה ברצונך לאטום את החדר הרטוב).

      אם ברצונך לאטום את הרצפה עם חומר צימנטי משחתי אז חובה ליישם רשת אינטרגלס בכל המקומות שבהן קיים חשש לסדיקה. הרשת מוסיפה חוזק וגמישות לחומר האיטום- ומונעת את סדיקתו. המקומות שבהם יש צורך ברשת הם כל מקומות החיבור בין הקירות לרצפה (מעל גבי הרולקות). כמו כן מומלץ ליישם רשת אינטרגלס בכל החיבורים בין יציקות הבטון לרצפה, כגון היציקות שמכסות את הצנרת ברצפה. (ההסבר שלעיל מתייחס לבצוע איטום עם חומר צימנטי. אם תשתמש בחומר אטימה ביטומני משחתי- אז תוכל לוותר על יישום הרשת. לשיקולך).

      לשאלתך לגבי הבדלי העלויות : לא אמור להיות הבדל משמעותיבבצוע עם או בלי רשת. הבעיה היא שלצורך יישום רשת אינטרגלס על עבודות ההכנה להתבצע בצורה הרבהיותר מדוקדקת, משום שלא ניתן להדביק את הרשת על גבי משטח שאינו מוחלק ואשר יש בו הרבה שקעים ובליטות.

      לפיכך - אם עבודות ההכנה כבר בוצעו, והיציקות מעל גבי הצנרת ובחיבורים בין הקירות לרצפה ("רולקות") אינן מוחלקות היטב- אז יהיה זה עדיף כבר לבצע את העבודה עם חומר ביטומני משחתי- וללא רשת אינטרגלס.

      הערה אחרונה : שים דגש על כך שהיציקות שהאינסטלטור מבצע מעל גבי הצנרת, תהיינה חזקות. יש להשתמש בתערובת של מלט וחול ולא עם טיט / חול מחצבה. יש להוסיף דבק לטקס אל תערובת היציקה וכמו כן יש לדאוג לכך שהשטח יהיה נקי לגמרי מאבק,אחרת היציקה עלולה פשוט להתנתק ממקומה עם כל נגיעה / בעיטה קלה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן