הוספת הודעה חדשה
  • · תכנון שלבי אטימה

    (יניב)

    שלום, לאחר הרמת מספר מרצפות בשטח מרפסת מרוצפת גילינו שיש צורך באיטום מחודש והרמה של כל הריצוף. הבעיה המקומית טופלה וכנראה זה בהסדר אבל איינו רוצים להמשיך כבר כעת עם העבודות. ההתלבטות שלנו היא בנוגע לגשמים. האם כדאי לחכות לקיץ ? מצב המרצפות גרוע והחול שמתחת מאוד רטוב (ממש אמבטיה) ככה שאולי כדאי להרוס הכל כבר עכשיו כשהקבלן עדיין כאן לרגל שיפוצים. מה עצתכם ? וגם, איזה סוג של איטום כדאי לעשות ככה שלא יהיה יותר מדי יקר אבל גם לא יותר מדי ”זול” ? תודות.

    • · מרפסת מרוצפת.

      (גבי)

      שלום, אין מניעה מלבצע את האיטום גם כעת - מהסבות שאתה בעצמך ציינת (המילוי מתחת לריצוף ממילא ירטב). אך ישל צורך למצוא כמה ימים ללא גשם בעת ביצוע עבודות האיטום משום שידרשו ימי ייבוש לתיקוני בטון , לייבוש הגג לאחר פינוי הריצוף הקיים, וכדומה. כך שהעבודה יכולה להתעקב ולהמשך על פני יותר זמן. לגבי סוג האיטום- מומלץ על יריעות ביטומניות בעובי 5 מילימטר בשתי שכבות. במידה וברצונך לחסוך אתה יכול גם לבצע עם שכבה אחת . במקרה זה רצוי לבצע שכבת זפת חמה מתחת לשכבת היריעות. עקרונית לא שווה לקחת סיכונים וכל שקל שתשקיע באיטום טוב יקנה לך שקט לשנים ארוכות (עשרות שנים). ראה מאמר על איטום מרפסות וגגות מרוצפים . בהצלחה.

      • · איטום מרפסת, בחורף.

        (יניב)

        תודה רבה עברו העזרה והמפרט. שאלה נוספת- האם נוכל להוריד את הריצוף בלבד ולהחליט לאחר מכן, לפי תנאי מזג האויר, באם לבצע איטום וריצוף בחורף או בקיץ ? האם לא יגרם יותר נזק לבית אם הכל ישאר פתוח ללא ריצוף ? אנו רוצים לנצל את העובדה שיש פועלים בדירה בשביל להוזיל את עלות פרוק ופינוי הריצוף. תודה.

        • · פרוק ריצוף בחורף.

          (גבי)

          יש בעיה עם הנושא ולכן צריך לחלק את העבודה למספר שלבים. במסגרת עבודות הפרוק כנראה שיגרם נזק נוסף לאיטום, במיוחד באזור הפרוק של הפנלים. כך שיש לבצע את הפרוק, לאחר מכן לבצע הכנות (תיקוני בטונים וכדומה),ולאחר מכן את האיטום. את שלב הריצוף מחדש אפשר לבצע גם בחורף. אך את שאר העבודות המפורטות מעלה יש לבצע במהלך כמה ימים רצופים. קח בחשבון לפחות 2-3 ימים לעבודות האיטום ועוד יום יומיים לעבודות הפרוק. (לא ציינת את גודל המרפסת). בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן