הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בתקרה

    (אורן)

    שב”ש וחג שמח. יש לי שני כתמי רטיבות בסלון ובמרפסת. בגג יש לי ריצוף טרצו ישן.בשנה שעברה בחורף האחרון הגיע קבלן איטום וביצע מילוי ברובע. בחורף האחרון חזרה הרטיבות לתקרה, קצת פחות ממקודם אבל עדיין מכוער. האם ניתן לתקן את המצב או שצריך לפרק את כל הריצוף, או שיש פתרון אחר אם בכלל ?

    • · לטווח ארוך- תמיד עדיף לפרק את הריצוף.

      (גבי)

      בנושא גגות מרוצפים האיטום היסודי ביותר והטוב ביותר הנו לפרק את הריצוף הקיים ולבצע איטום ביריעות ביטומניות. בנוסף יש להרכיב מרזב כפול אשר מנקז גם את הרטיבות שחודרת אל מתחת לריצוף. כל שאר הפתרונות של מילוי פוגות ברובע או בחמרים אחרים הנם פתרונות ארעיים ולטווח זמן קצר יותר, וגם אחוז גבוה מהם נכשל מההתחלה. ניתן, בנוסף- לאטום את הגג על גבי הריצוף הנוכחי בחמרי איטום שונים. החסרון בכל השיטות האלו הנו טווח החיים שלהם. בנוסף-הרטיבות תישאר כלואה מתחת לריצוף לכל החיים. בקיצור- הכי טוב לפרק , לאטום מחדש ולרצף מחדש.

    • · רטיבות, עובש על התקרה

      (bro)

      טיפ מניסיוני:

      קודם כל בטיחות: שמים משקפי שחיה - לא משקפיים רגילים, כדי שלא יהיה רווח ביניהם ובין הפנים, כובע , משהו על הפה ואף, עולים על הסולם( כיסא) ומתווך קצר משפריצים על הכתם "סנו מסיר עובש".

      חשוב מאוד לשמור על העיניים(משקפיים) ולנסות לא לשאף אדים( אני שמה כף היד על האף והפה.

      התשמשתי במקלחת ובסלון בפינות התקרה

      תוצאה נשמרת כמה שנים.

      • · M-D שרותי הדברה לכידה וחיטוי

        (מוטי)

        M-D שרותי הדברה לכידה וחיטוי מוטי המדביר. הדברת כל סוגי החרקים המזיקים. הדברה ולכידת עכברים וחולדות באזור המרכז. הדברה ירוקה ואקולוגית וידידותיים לסביבה ללא ריח. לוכד נחשים מוסמך מטעם הרשות הטבע והגנים. https://www.haloked.co.il שרותי פינוי פגרים(נבלות). שרותי חיטוי נגד חיידקים וניגיפים(וירוסים). הדברה אזור תל אביב והסביבה. להזמנת מדביר ולוכד במחירים הוגנים צרו קשר עכשיו זמינות 24/7 0528424210 https://www.mdhadbarot.co.il //user/0/com.samsung.android.app.notes/s/clip/clip_text_220324_012559_090.sdocx

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן