הוספת הודעה חדשה
  • · היי גבי , מקווה שהכל טוב איתך

    (איזי)

    שוב בעיה באיטום, ישנו בית טרומי שיש נזילה בחיבור בין הביניינים לשני הצדדים לתוך החדרים,לצד שביקשו ממני לסדר עשינו יריעות ביטומניות והנזילה ממשיכה בצד השני ישנו בגג בטון חשוף ללא כל איטום והוא מסרב לעשות יריעות או משהוא אחר,למרות שיש גם לו נזילה בבית, מה שמשאיר אותנו עם נזילה בתוך הבית, האפשרות של תביעה משפטית לא באה בחשבון,כך שנישאר לנו ליפתור את הבעיה בכוחות עצמנו, מה שחשבתי זה אולי לעשות אטימה שלילית מתוך הבית. האם זה אפשרי ? ואיך עושים את זה ? חן חן לך על הזמן שבטח תשקיע בי . אתה בטח יודע שאיזה כלב העתיק את האתר שלך, אני בטוח שתטפל בזה כמו שרק אתה יודע,כל טוב לך איזי

    • · גג עם תפר בבנין טרומי

      (גבי)

      היי איזי,

      אכן, נושא ההעתקות מטריד ללא הרף והמעתיקן הנוכחיפשוט הלך רחוק מדי... הענין הועבר לטיפול משפטי ומכיוון שהחוק לצידנו, לא תהיה בעיה (לנו..).

      לעצם הענין, האם הנזילה בתקרה או בקיר הסמוך ?

      לא ניתן ולא מומלץ לבצע איטום שלילי בתקרות. המים פשוט מוצאים דרך ובסופו של דבר נוזלים ממקום סמוך למקום הנאטם. הם מצטברים שם ללא סוף עד שמוצאים מקום אחר לחדור ממנו, בדרך כלל - בקצה השטח הנאטם. כמו כן ימשיכו להגרם נזקי רטיבות לתקרת הבטון , שיגרמו בהמשך להתנפחות ברזלי הזיון עקב החלודה.

      אם קיימת הפרדה מלאה בין המבנים באמצעות תפר התפשטות אז לפחות בתאוריה לא אמורה להיות נזילה בתקרה כתוצאה מחוסר אטימה של הגג השכן. זאת- בהנחה שישנה חגורת בטון מפרידה בין המבנים ותפר התפשטות תקין. יחד עםזאת במבנים טרומיים הכלל הוא ש״הכל אפשרי״ (!..)ויתכן שהתפר לא מבצע הפרדה מלאה ולכן המים עוברים מגג אחד לשני. קשה לאמר ללא מבט בשטח (או תמונה ברורה יותר).

      אם מדובר על גג רציף וללא חגורת בטון שמפרידה בין המבנים אז לא יהיה מנוס מאיטום הגג של השכן. במקרה כזה רטיבות שחודרת אצלו תזחל מתחת לשכבת השיפועים (בטקל) ותגיע לדירה הסמוכה. אם זהו המצב אזיתכן שאפשר לחצוב בשכבת הבטקל ולבצע חגורת הפרדה אטומה כך שהרטיבות לא תוכל לעבור לצד של השכן.

      אם תצרף תמונה/ות אולי יהיה אפשר להבין יותר טוב. אך קשה לאמר ללא בדיקה בשטח.

      כמו כן יש לבדוק את תפרי ההתפשטות. יתכן שהרטיבות מגיעה משם. (יש חומה מסביב לגג ? אם כן- בדוק את התפר שמתחת לה). וליתר בטחון: בצע בדיקת הצפה על הגג שנאטם. יתכן ששם בכל זאת הבעיה.

      שיהיה שבוע מוצלח,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן