הוספת הודעה חדשה
  • · הוספת חצר אנגלית בנויה למבנה קיים – איטום

    (בועז)

    שלום רב! במסגרת שיפוץ של בית יש בדעתנו לבנות חצר אנגלית מקירות בטון סביב חלון (קיים) עד עומק החלון . החצר האנגלית הישנה הייתה בנויה מסלעים שתמכו באדמה מסביב. בחצר האנגלית יותקן בור חילחול שינקז את מי הגשמים והיא תיתמך מבחינה מבנית ע"י כלונסאות ( כרגע בבדיקה אצל קונסטרוקטור) . האם מומלץ לאטום את הקירות מסביב מבפנים ומבחוץ והאם ליצור חיבור עם קוצים בין היציקה לקירות המרתף כאשר כל תזוזה ולו הקטנה ביותר עשויה לפגוע באיטום או להשאיר מרווח עם קלקר. האם יש צורך לבצע איטום בין קירות המרתף שבעבר האיטום נעשה עם יריעות לבין היציקות של קירות החצר ואם כן באיזה צורה? מודה לתשובתך.

    • · יציקת קירות חצר אנגלית ואיטום

      (גבי)

      שלום בועז,

      את נושא החיבור לקירות הקיימים עליך להפנות אל הקונסטרוקטור. מקובל לבצע חיבור ועיגון שכזה.

      בד"כ לא ניתן יהיה לאטום את קירות המרתף מצידם החיצוני, אלא אם תתכננו ותבצעו חפירה מלאה שתאפשר גישה מבחוץ לצורך האיטום. אם תהיה גישה שכזו אפשר יהיה לבצע איטום ביטומני מבחוץ ולחבר אותו אל האיטום הביטומני הקיים בקירות הבית / המרתף, עם יריעה ביטומנית ו/או חומר ביטומני משחתי.

      אם לא יהיה איטום חיצוני וגם אם כן- עדיין מומלץ לאטום את צידם הפנימי של הקירות בחומר איטום צימנטי משחתי על מנת למנוע מצב בו מים שנספגים בקיר מוצאים את דרכם באופן קפילארי אל פנים הבית , מסביב לחלון. ואפשר גם בנוסף לכך לאטום את אזור המפגש בחומר צמנטי משחתי לפני שיוצקים את הקירות.

      בסופו של דבר יש לבחון את הכל בשטח. אם תפרט יותר נתונים או תמונות נשמח לעזור.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן