הוספת הודעה חדשה
  • · פירוק טיח במעקה האם נדרש?

    (נתי)

    שלום

    בהצעת עבודה לחידוש איטום בבית פרטי אמר לי הקבלן כי לדעתו כדאי לבצע יריעות על גבי היריעות הקיימות , ובאיזור המעקה יש לפרק את הטיח לכל אורך המעקה הפנימי כולל הזווית מתכת שקיימת שם על מנת לעלות עליה עם היריעות, שאלתי היא האם זה נדרש? האם יש בעיה לעלות על הטיח הקיים? והאם עדיף לסיר יריעות ישנות או לבצע יריעות חדשות מעליהן?

    אשמח לדעתכם

    • · איטום גג ומעקה- יריעות מעל יריעות

      (גבי)

      שלום נתי,

      כאשר מבצעים יריעות ביטומניות מעל יריעות ישנות יש לטפס בקירות עם היריעות החדשות ולעבור את קצה היריעות הישנות. לשם כך אין מנוס מהסרת סרגלי האלומיניום מהקיר.

      כמו כן אין להלחים את היריעות מעל גבי שכבת הטיח ויש להסיר אותה ממקומה כך שההלחמה תתבצע ישירות על התשתית ולא על הטיח.כאשר היריעות מולחמות על הטיח מים שנספגים בשכבת הטיח אשר במעלה הקיר יכולים לחלחל ולעבור אל מאחורי היריעות. כמו כן שכבות הטיח חלשות יותר ופריכות יותר משכבות צמנטיות שמבצעים על הקיר לפני ההלחמה (או משכבות בטון קיימות).

      לסיום-

      עדיף להסיר יריעות ישנות מהגג כאשר הן מנותקות ברוב השטח ואינן מולחמות היטב לתשתית. אך כאשר מדובר על יריעות שמצבן תקין וממש בלתי אפשרי להסירן מהגג, אין טעם לבצע זאת ואפשר להלחים שכבה נוספת מעליהן, בתנאי שמבצעים הכנות ומתקנים ליקויים ואח"כ מורחים על כל הגג באופן יסודי שכבת קישוריעודית כגון "פריימר 120" (ביטום).

      כהערה: אפשר גם לאטום את הגג מעל היריעות הישנות עם חומרים משחתיים ולוא דוקא עם יריעות.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן