הוספת הודעה חדשה
  • · סילר לשימושים שונים

    (עדי)

    שלום, יש סוגים רבים של סילר, בעבר השתמשתי בסיקהגארד- 925 שהחזיקה מעמד מעט מאוד זמן. אם תוכל להמליץ על החומרים הכי טובים שיש לשימושים הבאים:

    1. אבן קיסר - להגברת ברק וכן למניעת כתמי מים

    2. פוגות (רובה אקרילית) במרפסות תחת השמש

    3. שיש חברון - להגברת ברק ומניעת כתמים לאורך זמן (אבן מאוד סופגת).

    תודה רבה, עדי

    • · סילרים מומלצים

      (גבי)

      שלום עדי,

      1. משטח אבן קיסר בניגוד למשטח אבן, שיש ובטון הוא כמעט בעל 0 אחוז ספיגה. לכן צריך סילר שידע להיתפס לאורך זמן על משטח מהסוג הזה. צריך גם לתת את הדעת על כך שיש לעשות שימוש בסילר בעל אישור למגע עם מזון מהסיבות המובנות.

      תוכל גם להתייעץ עם המחלקה הטכנית של אבן קיסר ושימליצו לך על הסילר הנכון.

      סיקה גרד 925 ניתן ליישום על אבן קיסר כפי שמופיע בטבלת הסילרים של היצרן והסילר אף מאושר למגע עם מזון. אם הניסיון שלך שונה עם החומר כדאי להיוועץ עם הספק - חברת אן.טי.אס.איי (NTSI) לפני היישום, על מנת לקבל את שיטת היישום הנכונה למשטחי אבן קיסר. יש משמעות לאופן היישום ויש לכך השלכות לגבי איכות התוצאה שתתקבל ותקופת השירות של הסילר.

      2. על רובה אקרילית כל סילר יעבוד. חשוב לשים לב שאם ההגנה רק מפני חדירת מים אז סילר לקירות מספיק טוב. אך אם ההגנה הנדרשת היא גם מפני חומרים מכתימים ולכלוך צריך סילר לרצפות. תלוי גם בסוג האריחים (אבן, שיש, קרמיקה, פורצלן?).

      יש לשים לב שלא להכתים את האריחים עצמם ולעבוד בזהירות, מומלץ עם מכחול, ולנגב מיידית סילר שבא במגע עם האריחים. יש תמיד לעבוד על רובה נקייה ויבשה. אפשר לעבוד עם סילרים כמו: ננוסיל של חברת אן.טי.אס.איי, סילר של סיקה גרד 970, סילר ננו של אקמי ויש עוד סילרים רבים וטובים נוספים.

      3. כנ"ל. דבר עם יצרנים ומשווקים מובילים שמתמחים בסילרים, שחלקם הוזכר לעיל. ישנן גם חנויות שמתמחות ומחזיקות מגוון רחב של סילרים וחומרים.

      מומלץ להיוועץ עם היצרנים, לרובם שירות לקוחות ומענה. חלקם ישמחו לתת לך דוגמאות חינם לניסיון. עם הדוגמאות שתקבל תוכל לעשות ניסיונות ותראה מה עובד הכי טוב על התשתית אצלך ומה הכי משתלם בתמורה לכסף.

      בהצלחה וסליחה על העיכוב "הקל" במענה (..).

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן