הוספת הודעה חדשה
  • · שרותים

    (רונן)

    שלום השבוע נתבסר לי שבצינור ביוב של השרותים יש נזילה מחוץ לבניין כאשר מורידים מים באסלה הדירה היא בשכירות והשוכר אמר לי שיש רטיבות באחד החדרים שסמוך לשירותים וגם בפרוסדור הסמוך לשרותים יש לצייין שכאשר מורידים מים רואים זאת בחצר הבניין וכנראה חלק מהמים מחלחל לתוך הדירה השאלה מי אחראי לשאת בהוצאות תיקון הצינור בבנין ותיקון הקירות הסמוכים לשרותים בתוך הדירה {יש ביטוח לבניין }

    • · תיקון צנרת, קיר חיצוני

      (גבי)

      שלום רונן,

      האחריות לתיקון הצנרת בקיר החיצוני היא על כל הדיירים. אך אם קיימת בעיה בצנרת הפנימית שלךזו אמורה להיות בעיה שלך (או של חברת הביטוח שלך). מעבר לכך יש לבדוק את פוליסת הביטוח לגבי נזקים שאולי נגרמו לך כתוצאה מפיצוץ בצנרת החיצונית, אם זהו אכן המקרה.

      שי לב שיתכן גם כי מדובר בשתי בעיות שונות ונפרדות לגמרי. האחת מבחוץ לדירה והשניה- מבפנים. יתכןשיש פיצוץ בצנרת הפנימית, ללא כל קשר למה שאתה רואה מבחוץ. העובדה שיש נזילה מבחוץ איננה מהווהראיה לכך שזהו גורם הרטיבות הפנימית. צריך לבדוק זאת בשטח.

      יש לתקן בעיות שכאלה במהירות משום שעם כל הורדת מיים בשרותים נגרם נזק נוסף לדירה שלך : הרטיבות נכסת מתחת לריצוף ותמשיך לחלחל הלאה אל אזורים אחרים מתחת לריצוף של הבית. אם ישברשותך ביטוח לדירה הרי שזה הזמן להפעיל אותו.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן