הוספת הודעה חדשה
  • · בדיקת רישום של קבלן לזיפות גגות ושאלה לגבי עלויות ח.ג.

    (רועי)

    לצוות איטומן, שלום רב

    האם יש אתר באינטרנט או בדרך אחרתשל משרד ממשלתי/ציבורי כולשהו דרכו אני יכול לבדוק אם קבלן לזיפות גגות אכן רשום ככזה? האם יש בכלל רישום לכך או שזה רישום לפי ענפים רחבים יותר?

    שאלה נוספת: בכדי שאדע מהם הרווחים של קבלן מבצע פחות או יותר, האם תוכלו לומר לי מהם העלויות של חבית זפת תיקנית ומטר של יריעתה ביטומנית?

    האם יש קבלן רשום לאיטום גגות שאתם מכירים וממליצים עליו שמוכן לבצע איטום בזפת/ביריעות ביטומניות של גג בגודל 40 מ"ר בחדרה שכן קיבלתי הצעה של 15 ש"ח למ"ר לזיפות אך אינני בטוח שהקבלן רשום?

    • · קבלן איטום

      (גבי)

      שלום רועי,

      תוכל לבקש מהקבלנים תעודת קבלן רשום לנושא עבודות איטום. אין רישום לענין "זיפות גגות" אלא מדובר על סיווג רחב יותר, כדבריך.

      רישומים אלו ניתנים לברור גם כן במשרד של רשם הקבלנים. אינני מכיר בדיקה שכזו שניתנת לבצוע באמצעות האינטרנט. ישנם גם קבלני איטום טובים שאינם רשומים כלל ולהיפך : קבלנים רשומים שאינם טובים כלל. כך שהאמת היא שרישום בפני עצמו אינו מוכיח מאומה מלבד עמידה בדרישות החוק, כמובן.

      מחיר מ"ר של יריעה ביטומנית הוא כ 23 ש"ח. מחיר חבית זפת כ 400 ש"ח.

      שים לב שלענין המחיר יש להוסיף מרכיבים רבים נוספים (מיסים על הרווח, הוצאות שוטפות של העסק, וכולי...) ולא הגיוני לחשב את רווח הקבלן רק לפי עלות החומרים.

      לצערי איננו מכירים קבלנים באזור חדרה. המחיר שקיבלת הנו זול מאוד בהתייחס לשטח הקטן של הגג האמור. תוכל להאזר במפרט הטכני של זיפות במאמר על זיפות גגות. אם ברצונך לקבל עבודה באיכות טובה עליך להסביר זאת לקבלן ותוכל גם להראות לו את המאמר הנ"ל. אך קח בחשבון שהמחיר שקיבלת יכוללעלות בהתאם.

      נשמח לעזור ובהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן