הוספת הודעה חדשה
  • · בעיית לחות בקירות הסמוכים לאמבטיה

    (אנה)

    שלום רב,

    יש לנו מקלחת ואמבטיה ששופצו לפני 10 שנים. באופן חוזר מופיעים סימני לחות בקירות שסמוכים למקלחת ולאמבטיה בצד השני. יש בועות של טיח וצבע וסדקים קטנים מעל הפאנלים, בחיבור של הפאנלים לקיר.

    אינסטלטור לא זיהה ממש נזילה. מה יכולה להיות סיבה ללחות?

    מה ניתן לעשות?

    תודה רבה

    • · לחות בתחתית קירות, מהעבר השני של חדר רחצה

      (גבי)

      שלום אנה,

      התופעה שציינת מצביעה על כך שישנו מעבר של רטיבות אל תוך הקיר. בד"כ הדבר נגרם כתוצאה מאיטום לקוי בחדר הרחצה, מתחת לשכבת הריצוף. במקרה שכזה הפתרון המקצועי והיסודי ביותר יהיה לפרק את הריצוף ולתקן את כל שכבת האיטום. (ראי מפרט איטום מקלחות בחומרים ביטומניים).

      אם אינך רוצה להכנס ל"אופרה" שכזו תוכלי לנסות ולאטום את הפוגות שבין האריחים ברצפה ובתחתית הקירות. יש להסיר חלקי רובה רופפים ולהשלים במקומה רובה אקרילית חדשה. כמו כן יש לאטום חיבורים שונים בחדר הרחצה כגון סביב נקודת הניקוז ברצפה, בין האמבטיה / המקלחון לקירות- ועוד, עם מסטיק פוליאוריטני ("סיקפלקס 11FC") או סיליקון סניטרי. איטום שכזה הנו מאולתר ויכול להועיל, אם כי בצורה מוגבלת ולטווח זמן הרבה יותר קצר. כמו כן יש לקחת בחשבון שהרטיבות שנמצאת כעת מתחת לאריחים תמשיך לחלחל לאיטה אל תוך הקיר, אם כי בצורה מופחתת יותר.

      הערה: במקרה שכמות הרטיבות גדולה היא יכולה להמשיך ולעבור גם אל מתחת לריצוף של החדרים הסמוכים. במקרה שכזה מומלץ כמובן שלא לנסות פתרונות מאולתרים אלא להרים את הריצוף כולו ולבצע את הפתרון היסודי ע"פ המאמר שלעיל.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן