הוספת הודעה חדשה
  • · איטום רצפת מרתף

    (גבי)

    רצפת מרתף אשר יושבת על יסוד עובר,המהנדס רשם לעשות בטון רזה ועליו שלוש שכבות זפת עם שני שכבות ארג זכוכית בינהם.האם זה יותר יקר או יותר זול מיריעות ?ולאיזה שיטה יש יתרון ?כל הבית יושב על סלע.האם צריך לאטום יסוד עובר שיושב בתוך ועל סלע ? המהנדס לא בקש לאטום.תודה רבה

    • · איטום רצפת מרתף, קרקע סלעית

      (גבי- איטומן)

      שלום גבי,

      חסרים פרטים בשאלתך בנושא מיקומו של המרתף תחת הקרקע (עומקו), שיטת האיטום של הקירות- תוואי השטח / מידרון (נוכחות מי תהום מתחת לרצפה) - ועוד. אוכל רק לצאת מנקודת הנחה שהמהנדס פועל כשורה לאור הנתונים שבידיו.

      לשאלתך:

      1. זיפות יותר זול (ופחות טוב) מהיריעות, אשר הן חזקות ועמידות הרבה יותר במאמצי מתיחה, פגיעה מכנית ועוד. אך יתכן שהוא מספק למצב הקיים, במיוחד אם לא צפוי מגע בין תחתית הרצפה לקרקע / למי תהום (חסרים נתונים).

      2. מטבע הדברים אי אפשר לאטום יסוד שנמצא כבר "בתוך" הסלע אלא רק את צידו החשוף. באופן מאוד כללי- יש לאטום את כל האלמנטים התת קרקעיים שיבואו במגע ישיר עם מי תהום או רטיבות בקרקע שצמודה אליהם. בחן את הנתונים בהתאם לכך.

      בברכה,

      גבי

      • · פרטים חסרים

        (גבי)

        המרתף יהיה קבור במילוי בגובה מטר וחצי,איטום של הקירות אני עדיין לא יודע איך.לגבי מי תהום האם יש בסלע מי תהום ?מה ההבדל באחוז במחיר בין זפת ליריעות ?ולאור הנתונים הנ"ל האם יש באמת יתרון ליריעות.תודה רבה !

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן