הוספת הודעה חדשה
  • · איטום חדר אמבטיה

    (איילת)

    שלום גבי,

    האם תוכל לחוות דעתך על איטום חדר אמבטיה זה?נראה לי כיהצינורות הגלויים אמורים להיות מבוטנים קודם למריחת הסיקה, מה דעתך?ואם באמתצריכים להיות מבוטנים, מה לעשות לאור זאת שכבר אטמו את הרצפה והקירות?

    אודה לך על תשובתך,

    חג שמח ושנה טובה

    איילת

    • · חדר רחצה

      (גבי)

      שלום איילת,

      השטח אכן לא מוכן טוב לאיטום. הצינורות היו אמורים להיות מכוסים בבטון. בנוסף רואים סדקים מתחת לרולקה.

      מקום החיבור של הצנרת אל הקיר אינו תקיןלעבודה עם סיקה טופ. הצינורות מטונפים במלט ומונחים בצורה חפשית ותזוזות של הצנרת יגרמו לסדיקהבמקום החיבור של הצינורות אל הבטון.

      אם עושים אטימה עם סיקה טופ - מתחת לצנרת (כאשר הצנרת נשארת גלויה) אז יש לנקות היטב את הצנרת ולאטום בנקודת חיבורה אל הקיר עם חומר גמיש מסוג סיקפלקס. לצורך זה הצינורות חייבים להיות נקיים לגמרי.

      הרבה יותר פשוט לקבור את הצינורות בתוך הבטון ולאטום הכל עם סיקה טופ + רשת אינטרגלס, או לחילופין לעבור לחומר אטימה ביטומני משחתי.

      האם כל העבודה כבר נסתיימה ?

      אם תוסיפי הסברים / תמונה נוכל להבין יותר טוב מה המצב העכשוי. נקווה שכבר לא מאוחר מדי.

      בהצלחה,

      גבי

      • · לגבי, תודה על התגובה המהירה,

        (איילת)

        כיוון שאני לא מבינה בנושא איטום ואין לי מושג באיזה שלב הקבלן נמצא. אני יכולה לשאול את הקבלן, אך רציתי ל"היות בעניינים" ואחר כך לדרוש את שצריך לבצע.

        אך האם יש לך תמונה אשר יכולה לתת לי מושג איך חדר אמבטיה צריך להראות לאחר איטום? שאלה נוספת, אם ביצעו את האיטום מה נשאר לי לעשות? כיצד ניתן לתקן את הבעיה? ומה ניתן לעשות עם הסדקים מתחת לרולקה?

        תודה רבה,

        איילת

        • · תיקון אטימה במקלחת

          (גבי)

          שלום איילת,

          אינני יכול לאמר מכאן מה יש לעשות כעת משום שאין תמונה מעודכנת של המצב ולא ברור אם האיטום כבר בוצע. אם האיטום עדיין לא בוצע אז אפשר פשוט לתקן את מה שנאמר בתקשורת הקודמת ולבצע את ההכנות מחדש, כולל כיסוי הצנרת בתערובת מועשרת עם דבק לטקס.

          אם האיטום כבר בוצע - צריך לראות מה בדיוק נעשה. במקרה והקבלן בצע את האיטום עם חומר צימנטי (סיקה טופ 107) אפשר לבצע תיקון בעזרת שתי שכבות נוספות של החומר ורשת אינטרגלס בין השכבות. הדבר יוכל למנוע סדיקה עתידית, במיוחד במקום החיבור בין הרולקה לרצפה.

          בנוסף יהיה צורך לישם סיקפלקס בכל המקומות בהן הצנרת חודרת אל הבטון, כולל סביב נקודת הניקוז (קופסת הביקורת) ברצפה. אך יש לנקות היטב את כל הצנרת לפני הבצוע. יותר פשוט לכסות את הצינורות בתערובת כנ"ל ולאטום בשתי שכבות + רשת אינטרגלס בינהן.

          כמובן שהכי טוב פשוט לפרק ולבצע מחדש. התמונה שצרפת לא נראית טוב ולא ניתן לדעת, למשל, אם הבטון עצמו אכן נאחז טוב לתשתית (אולי משום כך ישנו שם סדק ובעיטה קלה תעיף את הכל החוצה).

          אם תצרפי תמונה עדכנית נוכל לדעת יותר.

          לצערי אין בידי תמונה של חדר רחצה אטום. תוכלי לראות תמונה מתקבלת על הדעת בקישור הבא לאתר של מיסטר פיקס. כמו כן ראי כיצד רולקה אמורה להראות , בתמונה הבאה מאתרנו שבה בוצעה אטימה של אדנית.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן