הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג

    (דן)

    שלום,לדירתי יש תוספת שיש לה גג שטוח כ- 60 מ"ר. הגג אטום ביריעות ביטומניות ומולבן ע"י פוליגג (חידוש הלבנה אחרון לפני שנתיים).ניקוז בגג בד"כ תקין, במקומות מסויימים בין ריתוכי היריעות או בחלק מפינות הגג התפתחה צמחייה שחורה (כנראה שעומדים שם מי גשם יום יומיים אחרי גמר הגשם). שאלותיי:1. מהי הדרך לנקות את הגג אני מעוניין לעשות זאת בעצמי (קבלן לא רוצה לבוא לגג קטן או מבקש מחיר "גדול").2. איך ניתן למנוע באופן מקומי הצטברות מים.3. האם יש חומר איטום עמיד במים "עומדים" ואינו מפתח צמחיה, אם כן מהו חומר זהתודה,דן

    • · ציפוי גג וניקוי ירוקת

      (גבי)

      שלום דן,

      את אותה ירוקת שהשחירה אפשר לנקות באמצעות שפשוף באופן מכני במברשת קשה וכולל מים וסבון. כמו כן קיימים בשוק מוצרי ניקוי וחיטוי יעודיים להסרת ירוקת, עובש וכדומה.

      חומרי איטום אקריליים הנם אכן בעיתיים תחת רטיבויות מתמשכות ושלוליות. במקומם אפשר לאטום את הגג בחומר פוליאוריטני משחתי שעמיד לתנאי שלוליות כגון "מאריס 250" (אלרם), "הפרדסמו LV" (פולידן), "פוליסיל 400" (ביטום)- ומעל גבי פריימר יעודי שמתאים לשימוש מעל לחומר האקרילי.

      לגבי תיקון השקעים בגג- חסרים נתונים בשאלתך. שקעים גדולים ועמוקים יש לתקן באופן מקצועי עם תערובת צימנטית כאשר מומלץ להסיר את היריעות לגמרי באזור השקוע. תיקון שכזה מומלץ לבצע רק על יד קבלן איטום מתאים.

      תיקוני שקעים קטנטנים בלבד אפשר לעיתים לבצע גם על ידי מילוי השקע עם חומר האיטום עצמו, אך בצוע שכזה גם כן מצריך נסיון מכיוון שיישום שכבות עבות מדי של החומרים שהוזכרו לעיל יכול לגרום לבעיות שונות (היווצרות בועות בחומר / נפיחויות).

      אם תפרט יותר נתונים לגבי עומק השקעים ובכלל נשמח לעזור הלאה. תוכל גם לצרף תמונות של הגג.

      בברכה,

      גבי

      • · איטום גג

        (דן)

        לגבי שלום,תודה על תשובתך המהירה והמפורטת.מניסיון העבר חומרים המכילים ממיסים "ריחניים" כגון טינר או טרפנטין ודומיהם יגרמו לי לבעיות עם השכנים שהגג נמצא מתחת לחלונות שלהם.במהלך שבוע הבא אעלה על הגג, אמדוד את עומק המים, אצלם את המקומות הנגועים ואשלח אליך תמונות ומדידות.דן

        • · חומרי ניקוי לירוקת בגגות ובקירות

          (גבי)

          שלום דן,

          בכל מקרה אסור להשתמש בחומרים שעל בסיס מדללים (טינר, טרפנטין, טולאול וכדומה) מכיוון שהם יגרמו להמסת החומר הביטומני שעל הגג. יש להשתמש בחומרי ניקוי ירוקים, על בסיס מים בלבד. רא למשל את מוצרי חברת NTSI.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן