הוספת הודעה חדשה
  • · תודה רבה וסיכום

    (שלמה)

    [if gte mso 9]><>

    בשבועות האחרונים העליתי לא מעט שאלות כאן בפורום בעקבות פרויקט שיקום ואיטם מחדש של גג שטוח שהיה מכוסה כבר ביריעות ביטומניות. עבדתי לפי המפרטים כאן באתר ובהתאם להנחיות ולתשובות שקיבלתי מגבי החל משלב תיקון הסדקים, קילוף טיח ישן ויישום של חדש טיפול בברזל חלוד, תיקון בועות ביריעות עם מבער נייד קטן ולבסוף יישום של מערכת פוליאוריטנית ארומטית/אלפטית על היריעות הישנות.

    כמה נקודות מעניינות:

    - קבלני איטום לא מעוניינים בעבודות קטנות (תיקון בועות ביריעה למשל).

    - אף אחד מבעלי המקצוע שפניתי אליהם לפני שהחלטתי לעשות הכול בעצמי לא הציע לי להשתמש בחומרים המומלצים כאן כולם נצמדו לסוגים הזולים יותר. אולי הם לא מכירים, אולי הם רוצים להקטין עלויות. גם מי שלא מבצע את העבודה בעצמו מוטב לו שירד לעומקם של דברים אחרת הוא נתון לחסדיהם של המשפצים.

    - יצרני וספקי החומרים משווקים אותם באריזות גדולות והמשפץ הקטן נאלץ לקנות 5 ק"ג או 20 ק"ג או 10 מ"ר של יריעה בשעה שהוא זקוק ל 10-20% מהכמות.

    ושוב תודה רבה לגבי על ההשקעה והמקצועיות. האתר הזה הוא הטוב ביותר בארץ למשפץ הביתי.

    [if gte mso 9]><> Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE <> <> /* Style Definitions */ table.MsonormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן