הוספת הודעה חדשה
  • · פגמים בריצוף עקב רובה לקויה

    (דודו)

    שלום רב,

    נכנסנו לדירה חדשה מקבלן לפני כחודשיים. כבר לאחר השטיפה הראשונה הופיעו סימני רטיבות מעל הפנלים בכל מיני אזורים בבית. ייחסנו את זה לכמויות המים הגדולות שהשתמשו בשטיפה. האיזורים הרטובים באמת התייבשו. החשש שעלה בעבות זה שאין איטום טוב בריצוף . במהלך החודשיים החששות התאמתו כשהחלו להופיע חורים בפוגות בכל איזורי הבית. מחלק מהפוגות נראיתה גם אבקה לבנה אחרי שטיפה. לאחרונה הבחנתי שהמון מרצפות החלו פשוט להיאכל כשהרובה הסמוכה אליהם פשוט החלה לבלוט מעל פני המרצפת. בחלק המקומות יש סימני כרסום קטנים לכל אורך המרצפת ובמקומות אחרים ממש נראה שחתיכה קטנה פשוט כורסמה. שאלתי היא האם ייתכן שפשוט רובה לא איכותית היא הגורם לתופעה או שיש משהו מעבר ומה הפעולה שאני צריך לדרוש מהקבלן.

    תודה

    • · פגמים בריצוף בית חדש ואיטום פוגות

      (גבי)

      שלום דודו,

      אריחים לא יכולים להיות "מכורסמים" בגלל רובה לקויה. כנראה שהם היו במצב זה מלכתחילה או שנפגעו במהלך עבודתו של הרצף. אפשרות נוספת ומעט נדירה יותר היא שהריצוף עצמו הנו מאיכות מאוד ירודה.

      "אבקה לבנה" שמבצבצת לצידי הרובה יכולה להופיע בבתים חדשים גם כתוצאה מכך שנותרה לחות בחומרי המליטה שמתחת לריצוף. לפעמים זה קורה בגלל שהרובה מבוצעת מהר מדי, מייד למחרת סיומו של הריצוף ומבלי לאפשר לטיט / לדבק להתקשות ולהתייבש בנחת.

      אם בנוסף לנ"ל הרובה גם מתחילה לצאת ולבלוט מעל פני השטח מדובר על ליקוי מהותי בישומה (כנראה שערבבו אותה עם יותר מדי מים) ולבערכתי זכותך לדרוש מהקבלן להוציא את כולה ולבצע רובה חדשה במקומה.

      בברכה,

      גבי

      • · פגמים ברובה

        (גיורא)

        בהמשך לגבי,אולי כדאי גם לוודא שסימני הרטיבות שתארתם אינם תוצאה של דליפת מים מצנרת או של איטום לקוי בחדר רחצה.

        בהצלחה

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן