הוספת הודעה חדשה
  • · הגנה על קורות עץמשקוףדלת עץ בתנאי חוץ

    (מיכאל)

    שוב שלום גבי,

    האם ידוע לכם איך להגן על קורות עץ ישנים מתחת לגג, שבולטים מקיר חיצוני וחשופים לשמש וגשם ושכבר כ-10 שנים לא טופלו?

    כמו כן, משקופים ודלתות עץ ישנים שהתבלונרקבו בחלק התחתון. האם יש שפכטל חיצוני למילוי עץ במקום להחליף את העץ הקיים? (דבק שיש+מקשה, יכול להתאים?)

    וגם, האם יש בארץ חומרי חיטוי לעץ מבוססי תרכובות בורון כמו BORA-CARE או TIMBOR האמריקאים (שככל הידוע לי, בשום אופן אין להשיגם בארץ)?

    אשמח לעצה או להפניה למישהו שמבין בזה (בעץ ועצה, באייס ובהום סנטר] הציעו לי להשתמש בחוץ בשפכטל שמיועד לתנאי פנים. בפורום נגרות באתר תפוז, הציעו לי להשתמש בדבק סופר 8 שכידוע לכם, אינו מתאים לשימוש חוץ. בקיצור, ייאוש).

    ובעניין תיקון המלט, קראתי את המאמר באתרכם ויישמתי את הנחיותך בנאמנות. ועכשיו, מספר שעות אחרי היישום, המלט עדיין רך למגע. ככה זה אמור להיות? תוך כמה זמן הוא אמור להתקשות? אני עושה לו אשפרה (הרטבה) כל שעתיים.

    נראה לי שלא ערבבתי טוב את החול עם המלט וגם שחומר המילוי שהכנתי היה דליל מידי. בא לי לפרק הכל ולעשות מחדש. טכנית, זה אפשרי (החומר עדיין רך ונמרח כפלסטלינה רכה). מה דעתך?

    תודה רבה!

    • · הגנה על קורות עץ

      (גיורא)

      מיכאל שלום.ניתן לטפל בקורות עץ באמצעות הספגתם בשמן פתשן שהוא חומר זול ויעיל מאד להגנה מפני שמש.בקשר לחיטוי ושפטל- לדעתי עץ ועצה הם כתובת מצויינת והייתי מקבל את היעוץ שלהם.בקשר לתערובת הצמנטית-אשפרת התערובת צריכה להתחיל רק עם התקשותה,כ12 שעות לאחר היציקה, כך שיתכן שהתחלת מוקדם מדי.בהצלחה

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן