הוספת הודעה חדשה
  • · איטום והלבנה גג

    (לוי חיים)

    אני גר בבית חדש כ-10 חודשים יש לי יריעות ביטומניות על הגג ויש דליפות "כתמי מים בכמה מקומות, כמו כן יש לי מקווה פרטי והמים לבור האגירה לא יורדים נקיים וצלולים הוצע לי לנקות את הגג בלחץ של 150 במיים לעשות פריימר ולאחר מכן יסוד, ולאחר מכן שכבה של פולאוריטן מתקדם של סיקה 2 ק"ג למ"ר ב-2 שכבות.

    (אבקש ליצור קשר לנייד 052-7308521)

    • · איטום גג חדש מעל יריעות ביטומניות

      (גבי)

      שלום חיים,

      ראשית יש לבדוק בשטח הן את מצב היריעות והן את מצב הקירות והמעקות סביב אזור הגג, על מנת לוודא שהבעיה היא ביריעות ולא במקומות אחרים.

      באשר לאיטום הגג-

      באופן כללי ההעדפה היא לאטום גגות חדשים עם יריעות ביטומניות. ניתן גם לבצע מעל היריעות הקיימות אטימה עליונה בחומר פוליאוריטנימשחתי אך יש לבצע זאת רק כאשר היריעות הקיימות מולחמות היטב לתשתית (אינן נפוחות או מנותקות ממקומן). אם היריעות צמודות היטב לכל השטח ובמיוחד למעקות סביב הגג, ניתן לבצע מעליהן אטימה עם חומר פוליאוריטני. אך בכל מקרה של ספק עדיף פשוט להסיר את היריעות הקיימות ולבצע את האיטום מחדש.

      לא ציינת אגב מהו אותו חומר "מתקדם" והשימוש בביטויים דומים (כגוןשטיפה "בלחץ של 150 אטמוספירות") נועד לעיתים למטרות יחצנותגרידה. חסרים נתונים שיש לבדוק אותם בשטח אךאם תפרט יותר נתונים נשמח לעזור ככל שניתן.

      בברכה,

      גבי

      • · הסרת יריעות קיימות

        (אסיה)

        שלום.

        אתה אמרתה שכדאי להסיר את היריעות הישנות.

        פניתי להרבה בעלי מקצוע ולא מצאתי משהוא שמוכן לבצע עבודה כזאת. אולי אתה יכול להמליץ על משהוא שמוכן לבצע עבודות איטום בשטח 10 מטר ובשאר האיזור להלחים המקומות הנפוחים בגדלים 04 * 0.4?

        תודה

        • · תיקונים בגג עם יריעות

          (גבי)

          שלום אסיה,

          לצערי לא אוכל להמליץ על קבלנים נוספים. מדובר על עבודות תיקון קטנות ובעונה זו של השנה קבלני האיטום בד"כ עמוסים בעבודות גדולות יותר.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן