הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקירות חיצוניים

    (דלית)

    שלום,

    יש לנו בית קרקע חדש שבנינו ואנו סובלים מרטיבות בקירות החיצוניים במעטפת הבית. עיקר הרטיבות החלה בסמוך לפתחי יציאה למרפסת, ולכן הנחנו שזה מאיטום לקוי של האלומיניום, הדבר תוקן ע״י הקבלן שלנו אך הרטיבות לא פסקה, ואף החמירה בתקופת הגשמים האחרונה. האם יכול להיות שזה נובע מהגינה שסביב הבית? בעיקר בגלל שקיים שיפוע קל הפוך כלומר הדשא בסמוך למרפסת נמוך יותר מאשר רחוק ממנה.

    חשוב לציין שהר וצוף המרפסת יבש ובתוך הבית רטוב ( ניתן לראות זאת בצבע הרטוב של הרובה...) כמו כן כל הבית מוקף שבילים מבטון, הגינה מרוחקת לפחות כמטר מכל קירות הבית ההקפיים.

    אשמח לחוות דעתך.

    תודה.

    • · רטיבות דרך מרפסות או קירות חוץ בבית קרקע

      (גבי)

      שלום דלית,

      הרטיבות שתארת נגרמת בד"ככתוצאה מאיטום לקוי מתחת לויטרינה של פתח היציאה למרפסת.ראי כיצד יש לאטום את האזורבמאמר על איטום מרפסות עם יריעות ביטומניות(תחת החלק המדבר על"התקנת ויטרינה בפתח היציאה").

      בנוסף יתכן שישנו ליקוי (או שאין איטום כלל) בקירות החיצוניים שנושקים לאדמת הגינון. גם כאשר קיימת בעיית ניקוז- האיטום אמור למנוע מהמים מלחדור אל הקירות. בעיות נוספות יכולות להגרם גם עקב איטום חסר בין שבילים ומשטחים מרוצפים לבין קירות הבית. ראי פרטים במאמר על איטום בתים צמודי קרקע- שבילים, מרפסות, מפתנים.

      יש לבדוק את הכל בשטח ולטפל במצב במהירות מכיוון שהמים שמתחת לריצוף הפנימי ימשיכו לנדוד עוד יותר פנימה ועלולים לגרום לנזקים נוספים בחלל הפנימי של הבית.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן