הוספת הודעה חדשה
  • · מרזב פנימי

    (אורית)

    שלום אני גרה בקומה רביעית (פנטאהוז) ומהמרפסת יורד מרזב פנימי בתוך קיר המשמש רק אותנו. לשכן בקומה שנייה יש רטיבות באמצע הקיר. בדיקה אחת עם מצלמה טענה שיש שבר בצינור. בבדיקה אחרת שכללה מילוי במים של המרזב לא אותרה הבעיה. הוחלט על פתיחת הקיר בנקודה מסוימת וחשיפה של חלק מהמרזב. בעת הפתיחה הוזרמו מים דרך המרזב ולא ראו דליפה אך היום לאחר כמה ימי גשם רואים סימנים של מים. הביטוח שלנו טוען שהאחריות היא של ועד בית. ועד בית טוען שמאחר והצינור הזה משמש רק אותנו האחריות היא שלנו. איך אנחנו יכולים לברר באחריות מי המרזב הזה? האם ניתן להוציא מרזב החוצה? אין לי עניין להיות בת ערובה של מרזב שיכול כל כמה שנים ליצור בעיות. אודה לכל עצה שתוכלו לתת לי

    תודה אורית

    • · תיקון מרזב פנימי משותף או פרטי

      (גבי)

      שלום אורית,

      אפשר כיום גם לתקן מרזבים מבפנים באמצעות ציוד מתאים. ראשית מחדירים מצלמה זעירה לפנים המרזב ומאתרים את מיקומו שלהליקוי. לאחר מכן מחדירים פנימה טלאי אפוקסי שמוצמד לדפנות הפנימיות של המרזב ויוצר מעין מעטפת פנימית חזקה.

      לפעמים אפשר גם להחליף את המרזב כולו ולהתקין במקומו מרזב חיצוני, אך עבודה שכזו יקרה יותר ויש לבחון בשטח את כדאיותה. (לפעמים הדבר כרוך בשינוי השיפועים של הגג, מה שמייקר עוד יותר את העבודות).

      באופן כללי, אם המרזב מנקז רק את הגג הפרטי של- הרי שהוא מרזב פרטי ולא משותף.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן